بهترین مراکز خرید پاریس

آخرین بروزرسانی : جولای 2024

حتما می‌دانید که هر جا اسمی از مد و فشن باشد نام پاریس هم قطعا در رده‌های اول قرار می‌گیرد. اگر اهل خرید و پوشیدن لباس‌های برند و هر آنچه مربوط به شیک‌پوشی باشد هستید، قطعا بهترین مراکز خرید پاریس جایی است که می‌تواند ساعت‌ها و روزها شما را سرگرم کند. در ضمن اگر اهل خرید و پاساژگردی و این کارها هم نباشید گردش در شانزه‌لیزه و سیفورا، لوبون و مارشه جایی نیست که بتوانید از دیدن آن چشم‌پوشی کنید. با ما در ویزا فوری همراه باشید.

مراکز خرید ارزان در پاریس

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر به پاریس پس از گرفتن وقت سفارت فرانسه و اخذ ویزای توریستی فرانسه برای خانم‌ها خرید و پاساژگردی است. اما این مسئله در سفر می‌تواند کاملا متفاوت باشد؛ آن هم در شهری که به مراکز خریدش معروف است و جزء جاذبه‌های گردشگری آن به شمار می‌آید.

به هر حال وقتی تجربه سفر به کشوری دیگر را داشته باشید، دوست دارید تا حدی در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید. در ادامه مراکز خرید ارزان در پاریس را به شما معرفی می‌کنیم:

مرکز خرید یوزین سنترUsain Center Shopping Center

یکی از مشهورترین و بهترین مراکز خرید پاریس یوزین سنتر است که ۱۰۰ فروشگاه لباس، کفش، کالاهای چرم و شکلات را می‌توانید در آنجا بیابید. برندهای مشهور مانند نایک، والژ و غیره همه در این مرکز شعبه دارند.

در مغازه‌هایی که در این مرکز خرید قرار گرفته‌اند قبل از شروع هر فصلی می‌توانید بهترین برندها را با 40 تا 80 درصد تخفیف بخرید. در روزهای تخفیف، دیگر کالاها را هم می‌توانید ارزان‌تر تهیه کنید. یوزین سنتر یکی از مراکز خرید ارزان در پاریس است.

مراکز خرید ارزان در پاریس

مرکز خرید فروم دز آلShopping Center Le Forum des Halles

مرکز خرید فروم دز آل نزدیک موزه لوور قرار دارد؛ فروشگاه‌های این مرکز با رنگ و طرحی که آن را شبیه موزه لوور می‌کند این ترکیب را ایجاد کرده‌اند و چشم هر کسی به آن جلب می‌شود. مغازه‌هایی که لوازم آرایش مشهور دارند و هچنین مراکز خرید لباس که از برندهای مطرح هستند در این مرکز خرید خودنمایی می‌کنند و این مرکز خرید را در لیست محبوب‌ترین مراکز خرید پاریس جای داده‌اند.

اگر به لباس‌ها و برندهای چرم علاقه دارید، در فروشگاهای فروم دز آل، می‌توانید انواع مختلفی از آنها را ببینید. برندهایی نظیر: «آندره»، «ارم» و «مینلی» هم هستند که می‌توانید کفش‌های خود را از آنجا تهیه نمایید. از دوشنبه تا شنبه بین ساعات ۱۰ صبح تا ۸ شب می‌توانید با هزینه‌های خیلی کمتر از این مکان هرچه می‌خواهید تهیه کنید.

مرکز خرید سفوراShopping Center SEPHORA

سفورا، از نظر گریمورها و میکاپ آرتیست‌ها مدینه فاضله به شمار می‌رود. برای همین نه تنها در پاریس بلکه در کل اروپا هم این مرکز خرید بسیار معروف است. فروشگاه‌های سفورا بسیار بزرگ هستند و پنل‌های مشهور آرایشی بهداشتی خیلی زیادی را می‌توانید در این فروشگاه‌ها ببینید و حتی تست کنید. شما می‌توانید در میان این پنل‌ها هر چه بر اساس سلیقه و کار خود احتیاج دارید تهیه کنید.

مرکز خرید لادفانس پاریس

لادفانس را به قطب تجاری اروپا هم می‌شناسند و در حومه غربی پاریس قرار دارد. این مرکز خرید را به عنوان نیویورک پاریس هم می‌شناسند. خیلی از شرکت‌های معروف و برندهای مشهور در لادفانس قرار دارند و یکی از بهترین مراکز خرید پاریس قطعا در لادفانس قرار دارد. حتما نام کواتر تمپس را شنیده‌اید؛ مرکز خریدی که تعداد زیادی از برندهای مشهور جهان در آن شعبه دارند.

از برندهایی مانند زارا و گپ و منگو گرفته تا گس، لاکوست، ایووروشه و سواچ! اگر در مرکز پاریس ساکن باشید می‌توانید با قطار per خودتان را به مرکز خرید لادفانس برسانید.

مرکز خرید وست فیلد پاریس

فرانک لووی یکی از موسسان بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای جهان به نام وست فیلد است که یکی از ثروتمندان جهان به شمار می‌رود و در جایگاه دویست و چهل و نهم ثروتمندان جهان قرار دارد.

فروشگاه زنجیره‌ای وست فیلد

فروشگاه وست فیلد چیزی در حدود 120 فروشگاه در آمریکا، بریتانیا و استرالیا را اداره می‌کند. فرانک لووی در سال ۱۹۵۳ با یک مهاجر مجارستانی به نام جان ساوندرز آشنا شد. ‌این دو نفر خیلی زود با یکدیگر شریک شدند و در ‌‌نهایت شرکت وست فیلد را در سال ۱۹۶۰ تاسیس کردند. فرانک لووی در حال حاضر رئیس فدراسیون فوتبال استرالیا است.

مرکز خرید لا وله ویلژShopping Center La Vallée Village

اگر دوست دارید هزینه زیادی برای خرید خود پرداخت نکنید و در ضمن اجناس لوکسی هم بخرید می‌توانید سری به این مرکز بزنید. لا وله ویلژ در کنار اینکه کالاهای لوکس ارزان دارد می‌تواند گزینه خوبی برای یک مرکز تفریحی هم باشد. لا وله ویلژ ۱۲۰ سالن طراحی مد و فروشگاه کالای چرم دارد و برندهای مشهوری مثلِ: جیمی چو، بالمن، گس و مایکل کورس در آنجا شعبه دارند.

قیمت اجناس این برندها در فروش‌های خصوصی به میزان مشخصی پایین‌تر است و در مقایسه با دیگر مراکز خرید، قیمت کمتری دارند؛ رقمی بین 30 تا 70 درصد تخفیف دارند. اما توجه داشته باشید قبل از آغاز فروش خصوصی، باید به‌صورت آنلاین ثبت‌نام کنید.

مرکز خرید لا وله ویلژShopping Center La Vallée Village

پیشنهاد مطالعه : آب و هوای پاریس در طول سال چگونه است؟

در پاریس چی بخریم؟

قطعا پاریس یکی از برترین شهرهای جهان است که مراکز خرید و سوغاتی‌های زیادی دارد. تا اینجا چند مرکز خرید مشخص و معروف در پاریس را به شما معرفی کردیم؛ حالا اگر دوست دارید بدانید در پاریس چی بخریم با ما همراه باشید تا چند مورد از سوغاتی‌های مشهور پاریس را به شما معرفی کنیم.

عطر، مشهورترین سوغاتی پاریس

عطر و اودکلن‌های فرانسوی یکی از مشهورترین سوغاتی‌هایی هستند که می‌توانید از پاریس خریداری نمایید. عطرهای فرانسه در تمام دنیا مشهور هستند و می‌توانید یک سوغاتی جذاب و بی نظیر برای عزیزان خود از پاریس تهیه نمایید.

برخی از مشهورترین این برندها عبارتند از: شانل-Chanel؛ کریستین دیور-Christian Dior؛ کارتیر-Cartier؛ گرلین-Guerlain؛ جیونچی-Givenchy؛ بالنسیاگا-Balenciaga؛ لانکوم پاریس-Lancome Paris؛ هرمس-Hermes؛ کاچارل-Cacharel؛ لاکوست- Lacoste.

در پاریس چی بخریم؟

ماکرون از شیرینی‌های معروف فرانسه

ماکرون Macron یکی از شیرینی‌های سنتی و مخصوص است که بهترین نوع آن در پاریس تهیه و فروخته می‌شود. این شیرینی بسیار خوشمزه و رنگارنگ است حتما با خوردن آن عاشقش می‌شوید. ماکرون را در شهرهای مختلف فرانسه به شکل‌های متفاوتی تهیه می‌کنند. به طور مثال، در شهر آفیس شیرینی ماکرون از میوه، بادام و عسل تهیه می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم اگر به پاریس سفر کردید به فروشگاهی مانند لادیورو یا قنادی فووچو سری بزنید و بهترین ماکرون را از آنجا تهیه کنید.

مجسمه‌های تزیینی با نماد فرانسه

جاذبه‌های دیدنی پاریس برای آنکه مردم زیادی را از سراسر جهان به این کشور بکشاند، بسیار زیاد است. در پاریس می‌توانید انواع مجسمه‌ها از جاذبه‌های دیدنی فرانسه را تهیه نمایید. مجسمه‌های برج ایفل که در سایزها و جنس‌های مختلف ساخته شده‌اند و در دسترس مردم قرار دارند.

از دیگر سوغاتی‌های کشور فرانسه، می‌توان به لوازم آرایش، لوازم بهداشتی بانوان، پوشاک برند، کیف و کفش‌های چرمی از برندهای معتبر دنیا اشاره کرد.

سخن پایانی

بهترین مراکز خرید پاریس انواع و اقسام زیادی دارند و هر بازدیدکننده‌ای با هر بودجه‌ای که در اختیار داشته باشد، دست خالی از این مراکز باز نخواهد گشت. از اینکه تا انتهای این مقاله با ما در ویزا فوری همراه بودید از شما سپاسگزاریم. اگر دوست داشتید که ویزای توریستی فرانسه را تهیه کنید می‌توانید سری به دیگر مقاله‌های ما که در این زمینه نوشته شده بزنید و هر سوالی داشتید از کارشناسان ما بپرسید.

افزودن دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *