معروف ترین جاهای دیدنی توکیو

آخرین بروزرسانی : می 2024

زیباترین مکان های ژاپن در شهر توکیو واقع شده اند. بسیاری از افرادی که به کشور ژاپن سفر می کنند، دوست دارند روزها و ساعت ها در دل این شهر زیبا باشند. البته ژاپن، کشوری است که جاذبه های بسیار زیادی دارد اما جاهای دیدنی توکیو، به قدری زیاد و مطابق با تمام سلیقه هاست که اگر روزها و ماه ها در این شهر بمانید، باز هم برای دیدن جاهای دیدنی، زمان لازم دارید.

گردش در توکیو برای همه خوشایند است. از بچه 5 ساله تا یک پیرمرد یا پیرزن 80 ساله، می توانند در این شهر قدم بزنند و از تماشای جاهای دیدنی توکیو ژاپن، لذت ببرند. اگر تا به حال به شرق آسیا سفر نکرده اید، پیشنهاد می کنیم حتما به کشور ژاپن و به خصوص به شهر توکیو، سفری چند روزه داشته باشید.

در این شهر می توانید تقابل و تداخل تاریخ و فرهنگی کهن با تکنولوژی بسیار پیشرفته را ببینید. توکیو از شهرهای بسیار پیشرفته در دنیا است که می توانید کمی از آینده را هم در آن ببینید. اگر دوست دارید در مورد توکیو و جاهای دیدنی آن، بیشتر بدانید، حتما با ما همراه باشید.

توکیو کجاست؟

توکیو، پایتخت کشور ژاپن است. این شهر، یکی از جاذبه های توریستی بسیار مهم کشور ژاپن و کل دنیا است که برای بازیدید از آن نیاز به ویزای توریستی ژاپن دارید. اکثر جهان گردان با این شهر و زیبایی های آن، کاملا آشنا هستند. جاذبه های دیدنی این شهر، نظر هر توریست و مسافری را به خود جلب می کند. اگر در یکی از خیابان های این شهر راه بروید، محال است چیز تازه ای نبینید. تو کیو شهری است که بیشترین پیشرفت های تکنولوژی در دنیا را می توانید در آن، مشاهده کنید.

توکیو کجاست

توکیو، یکی از 47 استان در کشور ژاپن است که در ابتدا، یک دهکده ماهیگیری بود. اما از قرن 18 مالی به این طرف، یکی از شهرهای مهم مالی دنیا و کشور ژاپن به حساب می آید. رفته رفته، این شهر درگیر تکنولوژی و پیشرفت های بسیار بزرگ دنیا شد؛ و چیزی از آب در آمد که امروزه شاهد آن هستید.

اگر وارد توکیو شوید، می توانید جاذبه های بسیار زیادی در آن ببینید. جاهای دیدنی توکیو، به خیابان های شلوغ این شهر و مراکز خرید و پاساژها خلاصه نمی شوند. بسیاری از جاهای دیدنی توکیو، در دل، ی اماکن تاریخی و مذهبی آن می باشند.

اگر نگاهی به این آثار بیندازید، تازه متوجه خواهید شد که خواستگاه امپراطوری های ژاپن و شرق آسیا که در فیلم و سریال های مختلف به تصویر کشیده می شدند، این کشور و در این شهر است.

اگر تصور می کنید که با یک سفر 1 هفته ای به کشور ژاپن می توانید تمام جاذبه های گردشگری توکیو را تماشا کنید، سخت در اشتباه هستید. یکی از پر جمعیت ترین شهرهای دنیا، همین شهر توکیو است، که همه روزه پذیرای توریست ها و مسافران بسیار زیادی از سراسر دنیاست. حتی در فصول سرد سال و در برف و سرما هم، توریست های مختلفی برای دیدن از این شهر به کشور ژاپن سفر می کنند.

جاهای دیدنی توکیو ژاپن، زمان بسیار زیادی را می طلبند که بتوان دقیق و حسابی آنها را از نزدیک تماشا کرد. در ضمن باید گفت که این شهر، یکی از شهرهای دیدنی دنیاست که فقط باید از نزدیک دیده شود. به قول قدیمی ها، با حلوا حلوا گفتن، دهان کسی شیرین نمی شود. شما هم باید این شهر را از نزدیک ببینید تا بدانید به چه جایی قدم گذاشته اید.

بهترین جاهای دیدنی شهر توکیو کدامند؟

جاهای دیدنی توکیو بسیار زیاد هستند و ما در اینجا، چند مورد مهم را به شما معرفی می کنیم:

منطقه دیدنی آکیهابارا

منطقه آکیهابارا در توکیو، یکی از مکان هایی است که توریست های بسیار زیادی به آنجا در رفت و آمد هستند. این منطقه به قدری زیبا چراغانی شده است که اگر یک بار به آنجا بروید، دوست دارید همیشه در خیابان های آن، و در کنار فروشگاه ها، قدم بزنید. منطقه توریستی آکیهابارا، جایی است که در آن می توانید هر چیز الکترونیکی و به خصوص بازی های رایانه ای و محصولات هویت بصری را در آن، بیابید.

منطقه دیدنی آکیهابارا

برج توکیو

اگر به نزدیکی پارک شیبا در توکیو تشریف ببرید، می توانید یک برج بسیار زیبا، که با الهام از برج ایفل ساخته شده است را ببینید. این برج مخابراتی، 333 متر ارتفاع دارد و ژاپنی ها معتقدند که نماد شروعی دوباره است، و همیشه می توان امید را در دل ها زنده نگه داشت. البته پارک شیبا نیز از جذابیت های بسیار زیادی برخوردار است که می توانید از جای جای آن دیدن کنید.

دیزنی لند توکیو

دیزنی لند توکیو، دومین دیزنی لند دنیا، بعد از کالیفرنیای آمریکاست. این جاذبه توریستی، در شب هنگام و زمانی که کارناوال عروسک های کمپانی دلت دیزنی با نور و موسیقی به راه می افتند، بسیار جذاب و دیدنی هستند.

منطقه روپونگی

اگر به بخش میناتو توکیو سفر کنید، منطقه روپونگی را در انجا خواهید دید. اینجا، مراکز بسیار خوب و پیشرفته تفریحی و سرگرمی بسیار زیادی دارد. همچنین، مکانی برای خوردن غذاهای جورواجور بین المللی است و رستوران های بسیار زیادی در آنجا وجود دارد. شما می توانید از مراکز تفریحی و کلاب های شبانه با انواع نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی، شب های بسیار خوشی را برای خود رقم بزنید.

منطقه روپونگی

چهار راه شیبویا

یکی از جاهای دیدنی توکیو که می توانید انواع فروشگاه ها و مراکز خرید و تفریح را در آنجا پیدا کنید، چهار راه شیبویا است. این چهار راه که مکانی پر هیاهو و دیدنی است، شب و روزهای بسیار شلوغی دارد.

باغ ملی شینجوکو گیوئن

اگر از جاهای دیدنی توکیو لذت برده اید، می توانید لذت خود را با دیدن این باغ ملی زیبا، تکمیل تر کنید. باغ ملی شینجوکو، در حدود 58.3 هکتار مساحت دارد. این باغ، ظاهری سنتی و قدیمی داشته و کاملا نقطه مقابل هیاهو و شلوغی شهر توکیو با آسمان خراش های بسیار است. حتما از این منطقه دیدن کنید.

معرفی معابد شهر توکیو

اگر از جاهای دیدنی توکیو بازدید کنید اما معابد این شهر را نبینید، در واقع انگار به توکیو سفر نکرده اید. همان طور که خاورمیانه و کشورهای مسلمان نشین، مساجد دیدنی بسیار دارند، کشورهای شرق آسیا هم، معابد گوناگونی دارند که هر کدام جزئی از تاریخ کهن این منطقه به شمار می آیند.

معبد سنسوجی

این معبد، قدیمی ترین معبد شهر توکیو است که در دل خود، آثاری از تمام معابد توکیو و ژاپن را در دل خود دارد. این معبد مربوط به سال 628 میلادی است که متعلق به فرقه تندای ژاپن بوده است و بعدها مستقل شده است.

معبد سنسوجی

معبد یوشیما تنمان

این معبد هم از جاذبه های دیدنی توکیو است و به غیر از اینکه مکانی با قدمت و تاریخی به حساب می‌آید، شکوفه های بسیار زیبایی در دل خود دارد. در واقع توریست ها برای دیدن درختان و شکوفه های زیبای این معبد، وارد آن می شوند. شما هم، حتما به این دیدن این معبد بروید.

معبد میجی

این معبد که به نام یکی از امپراتوری های مهم ژاپن نامگذاری شده است، یکی از جاهای بسیار دیدنی شهر توکیو است. وقتی وارد آن می شوید، به ناگاه صدا و هیاهوی این شهر خاموش شده، و غرق در آرامش می شوید. دور تا دور این معبد، جنگل و درختان و فضای بسیار فرح بخش وجود دارد که می توانید آنجا قدم بزنید یا ورزش کنید.

توکیو، شهری در دل آینده

حتما تا به حال این جمله را شنیده اید که توکیو، شهری در دل آینده است. باید گفت که این جمله کاملا درست است و واقعیت دارد. جاهای دیدنی توکیو به مراکز تاریخی و موزه و یا خیابان های شلوغ و مراکز خرید بزرگ، خلاصه نمی شود.

شما می توانید در جای جای این شهر، آینده و پیشرفت بشر را با چشمان خود ببینید. بسیاری از کشفیات بزرگ دنیا، تکنولوژی و هر آن چیزی که قرار است در سایر کشورهای دنیا دیده شوند، در ابتدا از این شهر پا به عرصه وجود می گذارند.

کافیست تا به یک هتل در این شهر وارد شوید و با چشمان خود، پیشرفت ها و اختراعاتی را در اتاق و سوئیت خود ببینید که برای شما عجیب باشد. اما در کشور ژاپن، کاملا عادی است.برخی از جاهای دیدنی توکیو ژاپن، شما را با تکنولوژی های مهم دنیا آشنا می کند.

شما می توانید با ورود به موزه ها و نمایشگاه های این کشور، سرعت پیشرفت بشر را به چشم ببینید. شاید خیلی از چیزهایی که به طور روزمره از آن استفاده می کنید، ده ها سال پیش در کشور ژاپن، اختراع شده باشند.برخی از جاهای دیدنی توکیو، به عنوان یک جاذبه گردشگری، توسط متخصصین طراحی شده اند تا توریست ها بتوانند از دیدن آن، لذت ببرند.

برای مثال می توان مراکز تفریحی و شهربازی های مختلف را در توکیو پیدا کرد، که نماد پیشرفت در این حوزه هستند. البته در سایر حوزه ها نیز می توان پیشرفت های بسیاری را مشاهده کرد. که همین ها منجر به این شده است که شهر توکیو را به عنوان شهری در دل آینده در نظر بگیرند.

تماشای بهترین جاهای دیدنی توکیو با تور ژاپن

جاهای دیدنی توکیو با یک تور چند روزه، به راحتی امکان پذیر است. شاید نتوانید تمامی زیبایی ها و جاهای دیدنی را در این شهر ببینید اما مطمئن باشید در همان چند روز، می توانید با فرهنگ و رسوم غنی شرق آسیا و به خصوص کشور پیشرفته ژاپن آشنا شوید. اگر قصد مسافرت به کشورهای شرق آسیا را دارید، پیشنهاد ما به شما، کشور ژاپن و شهر توکیو است.

کلام آخر
توکیو از شهرهایی است که اگر یک بار به آنجا سفر کنید، باز هم دوست دارید این کار را تکرار کنید. البته برخی نیز با این سفرها تصمیم خود را برای مهاجرت گرفته و در صدد مهاجرت به ژاپن و شهر توکیو هستند. خلاصه در صورتی که وارد این شهر شوید، دل کندن از آن برای شما سخت خواهد شد.

افزودن دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *