بهترین شهر آمریکا برای زندگی ایرانیان

آخرین بروزرسانی : جولای 2024

با توجه به اینکه کشور آمریکا به عنوان یکی از مقاصد محبوب مهاجرت در بین ایرانیان شناخته می‌شود، هر ساله تعداد زیادی از متقاضیان به دنبال این هستند که بدانند بهترین شهر آمریکا برای زندگی ایرانیان کجاست.

قبل از مهاجرت یکی از مسائلی که بسیار اهمیت دارد، انتخاب شهر مورد نظر برای زندگی است. به همین منظور لازم است میانگین میزان درآمد و هزینه‌های زندگی در این شهر را بررسی کرد و سپس برای مهاجرت اقدام نمود. علاوه‌بر این، معیارهای دیگری نیز برای انتخاب بهترین شهر آمریکا برای ایرانیان وجود دارد.

آب و هوای شهر مورد نظر، میزان مالیات، میانگین حقوق و دستمزد، قیمت املاک در این شهر و چندین عامل دیگر همگی در انتخاب محل مورد نظر برای زندگی تاثیرگذار هستند. در این مبحث ویزافوری اقدام به معرفی ۱۰ شهر مطرح آمریکا برای زندگی ایرانی‌ها کرده است لطفا همراه ما باشید.

بهترین شهر آمریکا برای زندگی ایرانیان

برای اینکه بدانیم بهترین شهر آمریکا برای زندگی ایرانیان کدام شهرها هستند، لازم است اطلاعات خود را نسبت به شهرهای این کشور افزایش دهیم. همانطور که می‌دانیم ایده‌آل بودن یک شهر کاملا نسبی است و هر شخص ممکن است نظرات متفاوتی داشته باشد. اما ویژگی‌های مشترکی وجود دارند که باعث می‌شوند مهاجران این شهرها را برای زندگی انتخاب کنند.

این شهرها را با توجه به بازار کار، هزینه‌های زندگی، هزینه مسکن، امنیت شهر، میزان جرم و جنایت، کیفیت نظام آموزشی و کیفیت بهداشت و درمان بررسی و مقایسه کرده و در نهایت به افرادی که قصد مهاجرت به آمریکا را دارند، معرفی کردیم. برای درک بهتر مطالب می توانید با انواع ویزای آمریکا قبل از مهاجرت به این کشور آشنا شوید.

شهر بولدر در ایالت کلرادو

شهر بولدر خوش آب و هواترین و بهترین شهر آمریکا برای زندگی ایرانیان شناخته می‌شود که با ویژگی‌های مثبت خود هر ساله میزبان تعداد زیادی از مهاجران ایرانی است. این شهر با داشتن نظام آموزشی با کیفیت و سطح درآمد نسبتا بالای مردم، توانسته جایگاه خوبی در بین امن‌ترین شهرهای آمریکا برای زندگی به دست آورد.

از آنجا که بولدر در کوهپایه رشته کوه راکی واقع شده، دارای طبیعتی زیبا و هوای پاک است، به طوری‌که این شهر با نام بهشت سنگ‌نوردی شناخته می‌شود. به دلیل بالا بودن کیفیت آموزشی در بولدر، بیشترین هنرمندان و تحصیل‌کرده‌ترین مردم در این شهر زندگی می‌کنند این ایالت می تواند فرصت خوبی را پس از اخذ ویزای تحصیلی آمریکا برای شما فراهم کند.

شهر بولدر در ایالت کلرادو

شهر رالی در ایالت کارولینای شمالی

رالی به عنوان یکی از بهترین شهر آمریکا برای زندگی ایرانیان محسوب می‌شود که هزینه‌های زندگی در آن پایین است. این شهر با داشتن دانشگاه‌های مطرح توانسته به یکی از مراکز تحقیقاتی و فناوری آمریکا تبدیل شود. بازار کار فعال در رالی به همراه صنایع در حال رشد آن، توانسته این شهر را مقصدی مناسب برای مهاجران کند.

رالی در زمینه مراقبت‌های بهداشتی و توجه به سلامت شهروندان، در رتبه بالایی قرار دارد. همچنین کیفیت بالای آموزش و پرورش در این شهر باعث شده که آن را به عنوان مهد نوآوری و خلاقیت به شمار آورند. داشتن امنیت زیاد و میزان کم جرم و جنایت در رالی، موجب رشد چشمگیر ورود مهاجران به این شهر شده است.

شهر آستین در ایالت تگزاس

شهر آستین بهترین شهر آمریکا برای زندگی ایرانیان به شمار می‌رود که میزبان مهاجران زیادی از سرتاسر جهان است. با توجه مهاجرت‌های فراوان به این شهر، رشد جمعیت در آن بسیار بالاست. بازار کار پویا و فعال در آستین باعث شده در پیشرفت تکنولوژی و فناوری نقش بسزایی داشته باشد.

آستین شهری شاد است که فستیوال‌های زیادی در آن برگزار می‌شود. همچنین موسیقی و خلاقیت‌های هنری این شهر شهرت زیادی در بین طرفداران آن دارد.

پیشنهاد مطالعه : وقت سفارت آمریکا 

بهترین ایالت امریکا برای ایرانیان

در هنگام مهاجرت به آمریکا متقاضیان با یک سوال مهم مواجه می شوند: بهترین ایالت آمریکا برای ایرانیان کدام است؟ برای پاسخ به این سوال ما به مهم ترین آنها و در ادامه به بررسی دقیق تر آن می پردازیم

  • ایالت آرکانزاس
  • ایالت واشنگتن
  • ایالت کلرادو
  • ایالت آلاباما
  • ایالت میشیگان
  • ایالت کالیفرنیا

پیشنهاد مطالعه : ویزای توریستی آمریکا

خوش آب و هواترین شهر آمریکا

از خوش آب و هواترین شهر آمریکا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نیویورک
  • بوستون
  • لس آنجلس
  • شیکاگو
  • میامی
  • سان فرانسیسکو
  • واشنگتن دی سی

پیشنهاد مطالعه :  بهترین ایالت های آمریکا

بهترین شهرهای آمریکا برای کار

وجود بازار کار قوی در شهر دنور، آن را به یکی از گزینه‌های جدی برای مهاجران تبدیل کرده است. این شهر که دارای بیش از ۱۰۰ کارخانه تولید آبجو است، سالانه جشنواره‌های بزرگ آبجو در آمریکا برگزار می‌کند و محصولات متنوع خود را به نمایش می‌گذارد.

دنور کجاست؟

دنور یک شهر بسیار بزرگ در ایالت کلورادو است که 195 محله دارد. دنور جامعه بزرگی از مردم را در این ایالت تشکیل می‌دهد. دنور شهری است که مردم آن از قومیت‌ها و نژادهای مختلف تشکیل شده‌اند. سفیدپوست، دو رگه و حتی سرخپوست هم در این شهر زندگی می‌کنند.

ورزش‌های اسکی و اسنوبرد در شهر دنور بسیار شناخته‌شده هستند و بسیاری از ساکنان آن به این ورزش‌ها علاقه مند هستند. مسیرهای مناسب پیاده‌روی، وجود تعداد زیادی زمین گلف و پارک‌های متنوع، تفریح در دنور را بسیار راحت و دلچسب کرده است. همچنین حقوق دریافتی افرادی که شاغل هستند، مناسب است و کفاف هزینه‌های زندگی در این شهر را می‌دهد.

بهترین شهرهای آمریکا برای کار

شهر هانتسویل در ایالت آلاباما

هانتسویل که در گذشته آنچنان مطرح نبود، با تاسیس یک مرکز ناسا در آن، شهرت زیادی پیدا کرد. این شهر را می‌توان در بین شهرهای در حال افزایش جمعیت آمریکا، کم‌هزینه‌ترین شهر به شمار آورد که می تواند جزو بهترین شهر آمریکا برای زندگی و کار نیز باشد.

آب و هوای این شهر گرم و مرطوب است و برای افرادی که با این نوع آب و هوا مشکلی ندارند، گزینه خوبی برای زندگی است. با توجه به اینکه کارخانه‌های بومی و محلی فراوانی در این شهر وجود دارند، میزان اشتغال در آن نسبتا بالاست.

این مراکز که در حوزه تکنولوژی، فناوری، ریاضیات و مهندسی فعالیت می‌کنند، بیشترین حقوق و دستمزد را به کارکنان خود پرداخت می‌کنند. به این ترتیب افرادی که به دنبال اشتغال در این حوزه‌ها هستند، می‌توانند هانتسویل را به عنوان یکی از بهترین شهرهای آمریکا برای کار انتخاب کنند و با پیدا کردن شغلی خوب با درآمد بالا، از زندگی در این شهر لذت ببرند.

همه چیز درباره آتلانتا

با اینکه این شهر در بین 10 کشور اول از نظر میزان جرم و جنایت قرار می‌گیرد، اما این آمار رو به کاهش است و مناطق بسیاری در این شهر وجود دارند که کاملا امن هستند و هیچ مشکلی برای زندگی در آن وجود ندارد. میزان جرم و جنایت در این شهر نسبت به کلان شهرهای دیگر آمریکا بسیار پایین است و در سال‌های اخیر جزء شهرهای امن به شمار می‌آید.

آب و هوای آتلانتا

متوسط دمای هوا در آتلانتا 70 درجه فارنهایت است و در تابستان معمولا هوا شرجی و پر از رطوبت است. این هوا می‌تواند برای مسافران کلافه‌کننده باشد اما مردم و ساکنان شهر می‌دانند که می‌توانند از استخرهای عمومی و تهویه‌ها استفاده کنند. زمستان‌ها دمای هوا تقریبا معتدل است. چند سال یکبار برف می‌بارد.

شهر سانفرانسیسکو در ایالت کالیفرنیا

با وجود جمعیت بالای شهر سانفرانسیسکو، به عنوان بهترین شهر آمریکا برای زندگی ایرانیان شناخته می‌شود. سان فرانسیسکو از بازار کار قدرتمند و فعالی برخوردار است و با توجه به نرخ بالای اشتغال در آن، هر ساله مهاجران زیادی را از سرتاسر جهان جذب می‌کند. اما لازم به ذکر است که هزینه‌های زندگی در این شهر نسبتا بالاست ولی می تواند از بهترین شهر امریکا برای مهاجرت ایرانیان به حساب آید.

سانفرانسیسکو را می‌توان قلب سبک زندگی بوهمیایی نامید که خود یک دنیای کامل است. همه محله‌های سانفرانسیسکو شخصیت مستقل و منحصربه‌فردی دارند. همچنین با توجه به آب و هوای مدیترانه‌ای در سانفرانسیسکو، تابستان‌ خنک و زمستان‌ معتدل و مرطوب در انتظار ساکنان آن است.

شهر کلرادو اسپرینگز

یکی از بهترین شهرهای آمریکا برای کار محسوب می‌شود. فرصت‌های شغلی فراوان و دائمی در کلرادو اسپرینگز و مقرون‌به‌صرفه بودن هزینه‌های زندگی در این شهر، آن را به یکی از مقاصد برتر برای مهاجرت تبدیل کرده است. این شهر مملو از جاذبه‌های طبیعی است و همین عامل باعث رشد گردشگری در آن شده است.

همچنین وجود طبیعت زیبا در کلرادو اسپرینگز باعث شده که این شهر در تمام طول سال از هوای پاک و سالم برخوردار باشد. از این‌رو، مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری در این شهر فراوان است و قابلیت دسترسی و حمل و نقل در آن فراهم است.این شهر می توانند از بهترین شهر امریکا برای مهاجرت ایرانیان به حساب بیاید.

پیشنهاد مطالعه : اختلاف ساعت ایران و آمریکا چقدر است؟

امن‌ترین شهرهای آمریکا برای زندگی

از مهم ترین موارد می توان به شهرهای زیر اشاره کرد.

نشویل کجاست؟

شهر نشویل با ایجاد فرصت‌های شغلی فراوان برای مهاجران، از امن‌ترین شهرهای آمریکا برای زندگی و بهترین شهر امریکا برای زندگی ایرانیان به شمار می‌رود. غذای شناخته‌شده “چیکن هات” که شهرت زیادی در بین دیگر ایالات آمریکا دارد، در این شهر طبخ می‌شود. از این‌رو، ساکنان سایر مناطق به این شهر می‌آیند تا بتوانند این غذای خوش‌طعم را امتحان کنند.

وجود مراقبت‌های سلامت و بهداشتی فراوان در شهر نشویل، داشتن نظام آموزشی هدفمند و برخورداری از صنعت غنی موسیقی، این شهر را به مناسب‌ترین مکان و یکی از امن‌ترین شهرهای آمریکا برای زندگی تبدیل کرده است. همچنین فعالیت تدارکات شرکت آمازون در این شهر، موجب ایجاد حدود ۵ هزار شغل برای ساکنان شده است که جزو بهترین شهر آمریکا برای زندگی و کار است.

آب و هوای ایالت تنسی

آب و هوای ایالت تنسی در تابستان گرم و مرطوب است و در زمستان‌ها بسیار سرد می‌شود. شرایط آب و هوایی در نقاط مختلف آمریکا کاملا با یکدیگر فرق می‌کند. بهتر است برای بازدید و زندگی در مورد آب و هوای منطقه‌ای که انتخاب می‌کنید بیشتر بدانید تا شرایط زندگی برای شما دشوار نشود. بالاترین دمای هوایی که تنسی تجربه می‌کند در ماه جولای اتفاق می‌افتد و حداقل دما را هم در ژانویه خواهد داشت. بارش برف و باران هم در زمستان در این منطقه بی‌سابقه نیست.

امن‌ترین شهرهای آمریکا برای زندگی

شهر بوستون در ایالت ماساچوست

طی نظرسنجی‌های صورت گرفته، شهر بوستون به عنوان بهترین شهر آمریکا برای زندگی ایرانیان از کیفیت بالایی برخوردار است. وجود دانشگاه هاروارد، ام آی تی، کالج بوستون و دیگر موسسات دانشگاهی معتبر در بوستون، باعث پیشرفت چشمگیری در این منطقه شده و کیفیت آموزش را برای مهاجران افزایش داده است.

زیرساخت‌های آموزشی در بوستون باعث ایجاد فرصت‌های شغلی زیاد در این شهر شده است. همچنین کیفیت بالای مراقبت‌های بهداشتی و سلامتی، میزان کم جرم و جنایت، داشتن هوای پاک و سالم و رفاه ساکنان، این شهر را از سایر شهرهای آمریکا متمایز ساخته است. وجود پارک‌های زیاد در بوستون و رودخانه چارلز، طبیعتی زیبا در این شهر ایجاد کرده است.

ایرانیان بوستون

حتی اگر بوستون بهترین شهر آمریکا برای اقامت ایرانیان نباشد، قطعا یکی از بهترین شهرهایی است که می‌توانید در آن ادامه تحصیل دهید و به دانشگاه بروید. این شهر حدود 5 میلیون جمعیت دارد و چه برای مهاجرت و چه تحصیل گزینه خیلی خوبی به شمار می‌رود. بهترین مدارس و کالج‌های پیشرفته جهان در این شهر قرار دارد و برای ایرانیان بوستون که مشکلی از لحاظ تأمین هزینه‌های زندگی ندارند و وضع مالی متوسط رو به بالایی دارند می‌تواند یک گزینه مناسب برای یک زندگی درخور توجه و عالی باشد.

شهر آن آربور در ایالت میشیگان

شهر آن آربر که در جنوب شرقی ایالت میشیگان واقع شده، از طریق دانشگاه میشیگان شهرت جهانی پیدا کرده و به عنوان بهترین شهر آمریکا برای زندگی ایرانیان مطرح است. این دانشگاه یکی از دانشگاه‌های برتر آمریکا است که باعث شده هر ساله تعداد زیادی از دانشجویانی که بورسیه دریافت کرده‌اند، به این شهر مهاجرت کنند.

آب و هوای این شهر به دلیل نزدیکی به دریاچه میشیگان، قاره‌ای شرجی است. در فصل تابستان جشنواره‌ها در این شهر شروع می‌شوند. شهر آن آربر نیز با برگزاری جشنواره یک ماهه اقدام به برگزاری رویدادهای عمومی در سطح شهر می‌کند. همچنین دوچرخه‌سواری، تپه‌نوردی، قایقرانی و اسکی روی یخ از دیگر تفریحات مردم این شهر محسوب می‌شوند.

فیلادلفیا

فیلادلفیا یکی از بزرگ‌ترین و پر جنب و جوش‌ترین شهرهای آمریکاست. این شهر ششمین شهر بزرگ ایالات متحده است که مردم خودشان آن را با نام «فیلی» هم صدا می‌زنند. فیلادلفیا پر از رستوران‌، موزه و مکان‌های تاریخی است که این شهر را به یکی از پر رفت و آمدترین شهرهای جهان تبدیل کرده است.

درباره ایرانیان مقیم فیلادلفیا باید بگوییم که این منطقه یک منطقه صنعتی برای داشتن مشاغل مهندسی نیست. در ضمن اجاره خانه در فیلادلفیا و پنسیلوانیا بسیار بالاست. می‌توانید در اطراف شهر خانه‌هایی با قیمت مناسب‌تر پیدا کنید و چون پنسیلوانیا سیستم رفت و آمد و حمل و نقل عمومی خوبی دارد به راحتی می‌توانید خود را به محل کارتان برسانید.

پیشنهاد مطالعه : جاذبه های توریستی آمریکا

لاکچری ترین شهر آمریکا

بورلی هیلز به عنوان لاکچری‌ترین شهر آمریکا، در تمام دنیا معروف است. این شهر که عنوان زیباترین شهر آمریکا را هم به خود اختصاص داده است در نزدیکی لس‌آنجلس و در میان تپه‌های زیبا قرار دارد که چشم‌اندازهای فوق‌العاده‌ای دارد.

بورلی هیلز در واقع در کالیفرنیا به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد و سطح بالای زندگی، به عنوان مقصد برتر برای افراد ثروتمند و مشهور شناخته می‌شود. در مورد این شهر لاکچری، باید بدانید که گران‌ترین، زیباترین و لوکس‌ترین خانه‌ها در بورلی هیلز آمریکا قرار دارد. بسیاری از این خانه‌ها دارای طراحی‌های منحصر به فرد، امکانات پیشرفته و زمین‌های بزرگ هستند.

همچنین خیابان رودیو درایو به عنوان یکی از معروف‌ترین خیابان‌ها برای خرید در جهان شناخته می‌شود؛ جایی که می‌توانید فروشگاه‌های برندهای لوکس مانند گوچی، پرادا، لویی ویتون و بسیاری دیگر را پیدا کنید.

بورلی هیلز دارای رستوران‌ها، کافه‌ها و مراکز تفریحی است که غذا و خدمات برتر را ارائه می‌دهند. رستوران‌های معروفی مانند Spago و The Polo Lounge نمونه‌هایی از بهترین رستوران‌های بورلی هیلز هستند.

این شهر زیبا دارای مراکز سلامتی و اسپاهای لوکس است که خدمات فوق‌العاده‌ای برای استراحت و آرامش ارائه می‌دهند. بورلی هیلز همچنین دارای گالری‌ها، سالن‌های تئاتر و مراکز هنری است که برنامه‌های فرهنگی متنوعی را به نمایش می‌گذارند.

در مورد جمعیت بورلی هیلز باید بگوییم که طبق آخرین اطلاعات موجود تا سال 2023، جمعیت بورلی هیلز حدود 34,000 نفر است. بورلی هیلز دارای آب و هوای مدیترانه‌ای است که به طور کلی گرم و خشک در تابستان‌ها و ملایم و مرطوب در زمستان‌ها است.

باید بدانید که میانگین درآمد ماهیانه در بورلی هیلز به دلیل هزینه‌های بالای زندگی، خدمات لوکس، و ویژگی‌های منحصربه‌فرد، معمولاً بسیار بالاتر از میانگین درآمد در دیگر نقاط آمریکا است. بر اساس اطلاعات موجود تا سال 2023، میانگین درآمد سالانه خانوار در بورلی هیلز حدود 193,000 دلار است.

در مورد هزینه‌های زندگی در این شهر زیبا و لاکچری هم باید بگوییم که زندگی در بورلی هیلز به دلیل امکانات و کیفیت بالای زندگی، هزینه‌های بالایی دارد و مسلم است که این شهر برای زندگی افرادی که دارای درامد بسیار بالایی هستند و از پس هزینه‌های زندگی برمیایند مناسب است. چرا که هزینه زندگی در این شهر بسیار بالاست. در ادامه هزینه‌های زندگی در این شهر اعلام شده است:

اجاره مسکن

آپارتمان یک‌خوابه در مرکز شهر: حدود 3,500 تا 4,500 دلار در ماه
آپارتمان یک‌خوابه در حومه شهر: حدود 2,500 تا 3,500 دلار در ماه
آپارتمان سه‌خوابه در مرکز شهر: حدود 7,000 تا 10,000 دلار در ماه
آپارتمان سه‌خوابه در حومه شهر: حدود 5,000 تا 7,500 دلار در ماه

هزینه غذا

رستوران ارزان‌قیمت: حدود 20 تا 30 دلار برای هر وعده
رستوران میان‌رده (برای دو نفر): حدود 100 تا 150 دلار
رستوران گران‌قیمت: حدود 200 دلار و بالاتر برای هر نفر
قهوه (کافه‌های زنجیره‌ای): حدود 4 تا 6 دلار برای هر فنجان
مواد غذایی (هزینه ماهانه): حدود 500 تا 1,000 دلار بسته به عادات خرید و تعداد اعضای خانواده

هزینه‌های دیگر

حمل و نقل عمومی: حدود 100 تا 150 دلار در ماه
بنزین (هر لیتر): حدود 1.20 تا 1.50 دلار
خدمات رفاهی (آب، برق، گاز، اینترنت): حدود 200 تا 400 دلار در ماه برای یک آپارتمان متوسط
باشگاه ورزشی (اشتراک ماهانه): حدود 100 تا 200 دلار
سینما (هر بلیت): حدود 15 تا 20 دلار

آموزش و تحصیل

مدارس خصوصی: حدود 20,000 تا 40,000 دلار در سال
دانشگاه‌ها و کالج‌ها: هزینه‌ها بسته به دانشگاه و رشته تحصیلی متفاوت است، اما می‌تواند به حدود 30,000 تا 50,000 دلار در سال برسد.
اگر چه بورلی هیلز لاکچری‌ترین شهر آمریکا به حساب می‌آید، اما نیویورک، میامی، سان فرانسیسکو و… هم در لیست شهرهای لاکچری آمریکا هستند.

بهترین شهر آمریکا برای تفریح

اینکه بهترین شهر آمریکا برای تفریح چه شهری است، سوال سختی نیست و بیشتر جوانان و افرادی که به قصد تفریح به آمریکا سفر می‌کنند لاس وگاس را می‌شناسند و از این شهر خاطرات زیادی دارند. از جاذبه‌های این شهر که در نوادا واقع شده می‌توان به بلوار لاس وگاس، هتل‌ها و کازینوهای مشهور، مراکز خرید لوکس و… اشاره کرد. اگر شما به یک شخص مجرد هستید که قصد سفر و تفریح در آمریکا را دارید، می‌توانید لاس وگاس را تجربه کنید.

در مورد آب و هوای لاس وگاس هم باید بگوییم که این شهر تفریحی دارای آب و هوای صحرایی گرم است که زمستان‌های مطبوع و تابستان‌های بسیار گرم است. در مورد جمعیت این شهر هم باید بگوییم که بر اساس آخرین برآوردها در سال 2023، جمعیت لاس وگاس حدود 650,000 نفر است. آنچه در مورد لاس وگاس باید بدانید این است که هزینه‌های زندگی در لاس وگاس بالاست.

به عنوان مثال هزینه اجاره آپارتمان یک‌خوابه در مرکز شهرحدود 1,200 تا 1,800 دلار در ماه است و اجاره آپارتمان یک‌خوابه در حومه شهر حدود 900 تا 1,500 دلار در ماه هزینه دارد. نکته دیگری که باید به آن توجه ویژه داشته باشید این است که مانند سایر شهرهای گران‌قیمت دنیا، غذا هزینه زیادی روی دست توریست‌های این شهر زیبا در ینگه دنیا می‌گذارد. پس اگر برنامه‌تان این است که به خود سخت بگیرید و در رستوارن‌های ارزان‌قیمت لاس وگاس غذا بخورید، باید برای همان غذای ارزان 12 تا 20 دلار بپردازید.

اگر هم کیفیت غذا و سطح رستورانی که می‌خواهید در آن غذا میل کنید برایتان مهم است، باید بدانید که حداقل هزینه برای صرف یک وعده غذا برای هر نفر در یک رستوران لوکس در لاس وگاس بالای 100 دلار است. برای اطلاع افرادی که مهاجرت به این شهر را انتخاب کرده‌اند هم باید بگوییم که هزینه ماهانه خرید مواد غذایی هم در این شهر در حدود 350 تا 700 دلار است.

اگر قصد دارید در این شهر تفریحی از سیستم حمل و نقل عمومی برای تردد استفاده کنید هم باید بدانید که برای حمل و نقل عمومی باید حدود 65 دلار در ماه بپردازید و اگر قصد خرید یا اجاره خودرو دارید، باید برای هر گالن بنزین 3.5 تا 4 دلار پرداخت کنید.

به غیر از لاس وگاس شهرهایی مانند نیویورک، سان فرانسیسکو، میامی، اورلاندو و… در لیست بهترین شهرها برای تفریح هستند. پس اگر قصد تفریح در آمریکا را دارید و از پس هزینه‌های لاس وگاس برنمیایید، می‌توانید به شهرهای دیگر این کشور سفر کنید. البته هزینه تفریح در این شهرها هم دست کمی از لاس وگاس معروف ندارد.

جمع بندی

آمریکا یکی از مهم‌ترین مقاصد مهاجران از سرتاسر جهان است که هر ساله میزبان تعداد زیادی مهاجر است. این کشور دارای ایالات مختلفی است و انتخاب بهترین شهر آمریکا برای زندگی ایرانیان به عوامل مختلفی بستگی دارد. از آنجا که ایالات آمریکا ویژگی‌های متنوعی دارند، ممکن است انتخاب برای مهاجران دشوار باشد. ایالت‌های آمریکا را با توجه به ویژگی‌های بازار کار فعال، هزینه مسکن، هزینه زندگی در آن، کیفیت ساختار آموزشی، مراقبت‌های سلامتی و بهداشتی، میزان ارتکاب جرم و جنایت و چندین ویژگی دیگر بررسی و مقایسه کردیم.

متقاضیان می‌توانند با مطالعه این مبحث شناخت کافی از شهرهای مختلف این کشور کسب کنند. شهرهای بولدر، رالی، هانتسویل، آستین، کلرادو اسپرینگز، بوستون، آن آربور، دنور، سانفرانسیسکو نشویل به عنوان شهرهای برتر آمریکا معرفی شدند.

یکی از دغدغه های افراد هنگام مهاجرت، گرفتن وقت سفارت آمریکا می باشد که با وجود نبود سفارت خانه در کشورمان تبدیل به کاری دشوارتر می شود. شما برای سهولت در این امر می توانید با کارشناس خبره ویزافوری، خانم خسروجردی به شماره 09127197960 تماس حاصل نمایید. ما در تمامی مسیر همراه شما هستیم.

سوالات متداول

بهترین شهر آمریکا برای تحصیل کدام است؟

بوستون، نیویورک، لس آنجلس، سانفرانسیسکو، شیکاگو، آتلانتا، فیلادلفیا، واشینگتون دی سی، پیتسبورگ و سن دیگو

بهترین شهرهای آمریکا برای زندگی کدامند؟

شهرهای نیویورک، سانفرانسیسکو، واشنگتن و هونولولو از جمله گرانترین شهرهای آمریکا برای زندگی هستند

افزودن دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *