شرایط خاص دریافت ویزای دبی برای دختران مجرد !

آخرین بروزرسانی : جولای 2024

دبی از شهرهای زیبا و جذاب برای توریست‌های سراسر جهان و از جمله ایران است. هر ساله تعداد زیادی از توریست‌های ایرانی، برای تفریح، تجارت، دیدار خانواده و اقوام و… به این شهر سفر می‌کنند. اما دریافت ویزای دبی شرایط و ضوابط خاصی دارد که ممکن است برخی از شما از آن اطلاع نداشته باشید.

به عنوان مثال ممکن است از قوانین ارائه ویزای دبی به خانم‌های مجرد به ویژه دختر‌ها با سن کمتر از 18 سال مطلع نباشید. ما در مطلب امروز درباره تمام این موارد اطلاعاتی به شما ارائه کرده‌ایم. اگر در این باره سوال دارید یا به این موضوع علاقمندید، این مطلب را از دست ندهید.

ویزای دبی برای دختران مجرد

دریافت ویزای دبی برای دختران مجرد در گذشته با محدودیت‌هایی وجود داشت؛ در حقیقت در سال‌های گذشته برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس، از جمله امارات متحده عربی (دبی)، قوانین و شرایط خاصی برای ارائه ویزا به دختران مجرد ایرانی داشتند؛ اما این قوانین در سال‌های اخیر لغو شده است و دختران مجرد ایرانی می‌توانند مانند افراد عادی با ارائه مدارک لازم ویزای دبی را دریافت کنند. در ادامه مدارک مورد نیاز برای ارائه ویزای دبی را برای دختران مجرد ایرانی معرفی می‌کنیم:

انتخاب نوع ویزا:

در وهله نخست خانم‌های مجرد ایرانی باید نوع ویزای مورد خود را برای سفر به دبی انتخاب کنند. این انتخاب از بین ویزاهای توریستی که معمولا 30 تا 90 روزه هستند، ویزاهای تحصیلی که ارائه آن در قبال دریافت پذیرش از دانشگاه‌های دبی صورت می‌گیرد و ویزاهای کاری که در قبال درخواست از سوی کارفرما صورت می‌گیرد است.

البته سپردن این روند به آژانس‌های مسافرتی کاری بی دردسر و مطمئن است. در حال حاضر بسیاری از افراد از طریق آژانس‌های مسافرتی در ایران یا شرکت‌های اسپانسر محلی در دبی برای ویزا اقدام می‌کنند. این آژانس‌ها تجربه و دانش لازم برای انجام مراحل اداری را دارند. ویزا فوری نیز یکی از موسسات مهاجرتی است که در زمینه ارائه انواع ویزا به دبی به متقاضیان دریافت ویزا کمک می‌کند.

تهیه مدارک لازم:

برای ارائه درخواست ویزا دبی، خانم‌های مجرد نیاز به مدارکی از جمله، پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار از تاریخ ورود به دبی، عکس پاسپورتی با پس‌زمینه سفید، فرم تکمیل شده درخواست ویزا، بلیط رفت و برگشت به دبی، مدارک رزرو هتل یا محل اقامت در دبی دارند.

توصیه ما به شما این است که مدارک را کامل ارسال کنید و از صحت اطلاعات اطمینان حاصل کنید. زیرا ارائه اطلاعات نادرست و ارسال مدارک ناقص، روند ارائه ویزای شما را به تاخیر میندازد. پس از تکمیل مدارک نوبت به پرداخت هزینه ویزا می‌رسد که این هزینه بسته به نوع و مدت زمان ویزا متفاوت است و باید به صورت آنلاین یا از طریق آژانس مسافرتی پرداخت شود.

پس از ارسال مدارک باید منتظر پاسخ به درخواست خود باشید. زمان پردازش ویزا معمولاً بین چند روز تا چند هفته ممکن است طول بکشد. پس از تایید، ویزا به صورت الکترونیکی صادر می‌شود.

شرایط خاص برای دختران مجرد ایرانی

پیشنهاد مطالعه : قوانین سفر به دبی

شرایط خاص برای دختران مجرد ایرانی

خانم‌های مجردی که قصد دریافت ویزای دبی دارند، برای اطمینان از دریافت ویزا، بهتر است از طریق یک آژانس مسافرتی معتبر برای دریافت ویزا اقدام کنند. این آژانس می‌تواند تمام مراحل اداری را تسهیل کند و احتمال رد درخواست ویزا را کاهش دهد.

 

همچنین توصیه می‌کنیم، در زمینه قوانین و شرایط ارائه ویزا به خانم‌های مجرد، اطلاعات به روز داشته باشید؛ چرا که ممکن است قوانین و شرایط ارائه ویزای دبی به خانم‌های مجرد تغییر کند و شما بی اطلاع از قوانین جدید، نسبت به ارسال مدارک اقدام کنید و به این ترتیب روند ارائه ویزای دبی برای شما طولانی شود.

ویزای دبی برای دختران زیر 18 سال

ارائه ویزای دبی به دختران مجرد با سن کمتر از 18 سال دارای شرایط خاصی است. در واقع شرایط ویزاي دبي برای دختران مجرد با سن کمتر از 18 سال، در گذشته ممنوعیت صدور روادید برای این افراد بود. اما قانون جدید ویزا دبی از این موضوع صرفه نظر کرده است. در حال حاضر دختر‌های زیر 18 سال می‌توانند ويزا دبي اخذ کنند، فقط به این شرط که به همراه یکی از والدین خود درخواست اخذ ویزای امارات را مطرح کنند.

ویزای برای دختران 18 سال به بالا

اگر چه دختران با سن کمتر از 18 سال، نمی‌توانند به صورت انفرادی برای دریافت ویزای دبی اقدام کنند؛ اما دختران مجرد با سن بالاتر از 18 سال می‌توانند با ارائه پاسپورت با اعتبار 6 ماه و سایر مدارک، بر ای دریافت ویزای دبی اقدام کنند.

البته همانطور که می‌دانید، دختران مجرد و زنان متاهل برای دریافت پاسپورت نیاز به اجازه‌نامه رسمی و محضری پدر یا همسر دارند. به عبارتی در هر صورت زنان ایرانی برای خروج از ایران و دریافت ویزای دبی یا هر کشور دیگری نیاز به اجازه محضری دارند.

ویزای برای دختران 18 سال به بالا

پیشنهاد مطالعه : تفریحات رایگان در دبی

قوانین ملی ویزای دبی

امارات برای ارائه ویزای دبی، یکی سری قوانین و مقررات ملی دارد که عدم ارائه ویزای انفرادی به دختران با سن کمتر از 18 سال، عدم ارائه ویزا بدون رضایت‌نامه محضری والدین به پسران با سن کمتر از 18 سال نمونه‌هایی از این قوانین هستند.

به غیر از این موارد، برخی از قوانین در مورد حضور بیش از مدت تعیین شده در دبی وجود دارد که برای شخص خاطی جریمه تعیین می‌کند. به همین دلیل حتما توجه داشته باشید که اگر به هر دلیلی قصد دارید بیش از مدتی که در ویزای شما اعلام شده است، در دبی بمانید، حتما برای تمدید ویزا اقدام کنید تا مشمول جریمه نشوید. عدم توجه به این موضوع حتما ممکن است در ارائه ویزا برای سفرهای بعدی شما مشکل ایجاد کند.

پیشنهاد مطالعه : مجتمع تجاری دبی مال

 

ارزان ترین ویزای دبی

ارزان‌ترین ویزای دبی، ویزای توریستی کوتاه‌مدت است که برای بازه‌های زمانی کوتاه مانند 14 یا 30 روز صادر می‌شود. اگر در مورد قیمت این ویزا کنجکاو هستید، باید بدانید که قیمت ویزا به عوامل مختلفی مانند نوع ویزا، مدت زمان اقامت، و آژانس مسافرتی یا اسپانسری که از طریق آن اقدام می‌کنید، بستگی دارد.

به صورت کلی قیمت ویزای توریستی کوتاه مدت که اجازه اقامت 14 روزه در دبی را به شما می‌دهد در حدود 70 تا 100 دلار است. این ویزای توریستی کوتاه مدت، ارزان‌ترین ویزای دبی است که صادر می‌شود. شما می‌توانید برای دریافت انواع ویزاهای دبی، به ویزافوری مراجعه کنید و ویزای مورد نظرتان را در سریعترین زمان ممکن، بدون نگرانی و دغدغه دریافت کنید.

افزودن دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *