دبی، پایتخت تجارت و خرید | بازارها، مراکز خرید و تخفیفات شگفت‌انگیز

آخرین بروزرسانی : نوامبر 2023

دبی با لقب شایسته «عروس امارات»، سال‌هاست که به یکی از شگفت‌انگیز‌ترین و باشکوه‌ترین شهرهای جهان تبدیل شده است. یکی از دلایلی که دبی را در لیست لوکس‌ترین مقاصد گردشگران قرار داده است، جذابیت‌ و اهمیت مرکز خرید دبی است.

معمولاً مرکز خریدها در دبی تنها مکانی برای خرید نیستند،  بلکه این مراکز مجموعه‌هایی مجهز از فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، مراکز تفریحی و… هستند. بین این همه شگفتی اقتصادی در دبی، یافتن بهترین فروشگاه‌‌ها و بهترین مرکز خرید دبی کار پیچیده‌ای به نظر می‌رسد، پس با این مطلب همراه باشید تا بهترین مراکز این شهر رویایی را به شما معرفی کنیم.

بهترین مرکز خرید دبی

دبی با امکانات رفاهی فوق‌العاده خود، عاشقان خرید را به سوی خود جذب می‌کند. شاید اگر از تعدادی گردشگر درباره بهترین مرکز خرید دبی سوال کنید، نام مرکز خرید دبی مال (Dubai Mall) چند باری به گوش‌تان بخورد.

بهترین مرکز خرید دبی

این مال که در کنار برج معروف خلیفه قرار دارد، یکی از عظیم‌ترین و مجهزترین مراکز تجاری-تفریحی در کل دنیا به حساب می‌آید. آب‌نمای موزیکال بی‌نظیر، باغ‌وحش، زمین‌ بازی یخی، آکواریم، سینما و فست‌فود در کنار فروشگاه‌های لوکس و جذاب، باعث می‌شود تا بتوانید یک روز شگفت‌انگیز و کامل را در دبی تجربه کنید.

مرکز خرید وافی (Wafi city Mall) نیز از خاطره‌انگیزترین و جذاب‌ترین مراکز خرید در دبی به حساب می‌آید. همچنین مال امارات (Mall Of The Emirates) شعبه‌های اصلی از برندهای معروفی مثل گوچی، زارا و دیور را در خود جا داده و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای طرفداران برند است.

معرفی مرکز خرید ابن‌بطوطه دبی

اگر می‌خواهید با یکی از خلاقانه‌ترین مراکز خرید جهان آشنا شوید و خرید خود را به تاریخ، فرهنگ و داستان یک کاشف معروف عرب پیوند بدهید، پیشنهاد می‌شود سری به مرکز خرید ابن‌بطوطه دبی (Ibn Battuta Mall) بزنید. این مال به‌نام کاشف عرب طراحی شده است و شامل ۶ بخش هند، چین، تونس، مصر، اندلس، ایران یا پرشیا می‌شود.

ساختمان این مرکز با الهام از مناطقی که ابن‌بطوطه به آن سفر کرده ساخته شده است. جالب اینکه در این مال، هم فروشگاه‌هایی با محصولات گران‌قیمت پیدا می‌کنید و هم مغازه‌هایی با اجناسی که قیمت‌های پایین آن شما را سرِ ذوق می‌آورد. اگر به دبی سفر کردید، این مرکز تجاری-تفریحی اعجاب‌آور و جذاب را از دست ندهید.

معرفی مرکز خرید ابن‌بطوطه دبی

مرکز خرید ارزان دبی

درست است که دبی از اشرافی‌ترین شهرها برای خرید به‌ شمار می‌رود؛ اما برخی از مرکز خریدها در این شهر، محصولاتی با قیمت‌های ارزان‌تر دارند تا شما بتوانید با خیال راحت‌تری به خرید مشغول شوید:

مرکز خرید فستیوال سیتی دبی (Dubai Festival city) در لیست بهترین مراکز خرید دبی

در این مرکز خرید دبی می‌توانید برندهای معروف و باکیفیت بین‌المللی را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید. امکانات تفریحی و رفاهی موجود در این مرکز، تجربه یک خرید مناسب را برایتان دلچسب‌تر می‌کند.

مرکز خرید فستیوال سیتی دبی

مرکز خرید سیتی‌سنتر دبی (City Center Deria)

یکی از مراکز خرید ارزان این شهر، سیتی سنتر دبی است. شما با انواع سلایق می‌توانید در این مرکز قدم بزنید، غذا بخورید،‌ تفریح کنید و سبد خریدتان را از کالاهایی با قیمت مناسب پر کنید. در این فروشگاه نیز می‌توانید برندهای باکیفیت مدنظرتان را پیدا کنید.

مرکز خرید برجمان دبی (Burjuman Center)

این پاساژ بزرگ و لوکس،‌ یکی از قدیمی‌ترین و بهترین مراکز خرید دبی است. فضای دلچسب مرکز خرید برجمان دبی به شما اجازه می‌دهید که برای خرید پوشاک، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و… در بخش‌های مختلف این مجتمع تجاری قدم بزنید و از خرید محصولات برند که بهترین قیمت‌ها را دارند، لذت ببرید. قیمت‌های مناسب این مرکز، آن را به یکی از پربازدیدترین فروشگاه‌ها برای هواداران خریدهای ارزان، تبدیل کرده است.

مرکز خرید دراگون مارت دبی (Dragon mart)

بازار اژدها یا دراگون مارت دبی، بازاری متعلق به چینی‌هاست. در این مرکز خرید دبی می‌توانید هر چه را که می‌خواهید پیدا کنید. قیمت مناسب و پایین این مرکز خرید در کنار تنوع حیرت‌آور کالا، آن را تبدیل به سرزمین عجایبی کرده است که گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا به طرف خود می‌کشاند.

خوراکی‌های مختلف، لباس‌ در انواع و اقسام سبک‌ها، وسایل ورزشی،‌ کالاهای مربوط به ماشین‌آلات، اسباب‌بازی‌ها، تجهیزات اداری، تجهیزات صوتی و صدها مدل محصول دیگر را می‌توانید در گستره این مجتمع تجاری عجیب پیدا کنید. البته لازم است بدانید که اگر به‌دنبال برندهای لوکس می‌گردید، بهتر است این گزینه را از مقاصد خود خط بزنید.

مرکز خرید موبایل در دبی

اگر می‌خواهید شهری را برای خرید لوازم الکترونیکی (مخصوصاً موبایل) انتخاب کنید، دبی یکی از بهترین انتخاب‌هاست. بازارهای متنوعی از لوازم دیجیتال و موبایل در دبی وجود دارد که بهشت طرفداران دنیای دیجیتال به حساب می‌آید:

ای سیتی (ECity)، بهترین مرکز خرید دبی برای لوازم الکترونیکی

یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای لوازم دیجیتال در امارت است. تنوع برندها و و شیوه ارائه محصولات در این فروشگاه، آن را به چیزی فراتر از یک مرکز خرید دیجیتال تبدیل کرده است. کافی است تا به ای سیتی سر بزنید تا با مشاهده انواع موبایل، لپ‌تاپ، دوربین، وسایل بازی دیجیتال، لوازم جانبی الکترونیکی و… با سرزمینی از محصولات باکیفیت مواجه شوید. شعبه‌های مختلف این فروشگاه را می‌توانید در مراکز خرید مختلف دبی پیدا کنید.

فروشگاه شرف دی‌جی (Sharaf DG)

یکی از معروف‌ترین و تخصصی‌ترین مراکز خرید موبایل و محصولات دیجیتال در دبی، شرف دی‌جی است. این فروشگاه مجهز به تکنولوژی‌های پیشرفته و دستگاه‌های مدرن برای ارائه خدمات بهتر به مشتری‌های خود می‌باشد. در این فروشگاه می‌توانید موبایل مدنظر خود را با کیفیت اصل و قیمت بسیار مناسب خریداری کنید.

فروشگاه ایمکس (Emax)

از جمله توانمندترین و کاربردی‌ترین فروشگاه‌های موبایل و لوازم الکترونیکی در دبی، فروشگاه ایمکس است. شما با هر نیازی در حیطه لوازم دیجیتال می‌توانید به این مرکز خرید دبی مراجعه ‌کنید تا یک خرید مطمئن را از این مرکز معتبر تجربه ‌کنید. علاوه‌بر موبایل، شاهد لوازم عکاسی، بازی، تجهیزات ورزشی و تناسب اندام، اسباب‌بازی‌های دیجیتال و لوازم خانگی خواهید بود. اگر از شیفتگان دیجیتال هستید، به این مکان هیجان‌انگیز سر بزنید.

فروشگاه جامبو الکترونیک (Jumbo Electronics)

فروشگاه جامبو الکترونیک با شعبه‌های مختلف خود در مراکز خرید معروف دبی، یک مرکز خرید خوش‌نام در حوزه دیجیتال و بهترین مرکز خرید دبی به‌ شمار می‌رود. برای خرید موبایل و سایر لوازم دیجیتال مانند تبلت و لپ‌تاپ،‌ کنسول‌های بازی، هدفون و بلندگو و… به یکی از شعبه‌های این فروشگاه مراجعه کنید و با آخرین فناوری‌ها در صنعت دیجیتال دبی آشنا شوید.

فروشگاه جکی (Jacky`s Electronics) در لیست بهترین مرکز خرید دبی

فروشگاه جکی به شما این امکان را می‌دهد که برند‌های معتبری مانند اپل، سامسونگ، سونی، مایکروسافت و… را با خیالی آسوده از کیفیت و اصالت آن،‌ خریداری کنید. این فروشگاه در مرکز شهر و میدان ناصر قرار دارد و یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید دیجیتال در امارات به حساب می‌آید.

خانه دیجیتال اروس (Eros Dijital)

تیم اروس، در حقیقت شرکتی دیجیتال است که برندهای اصیل و معروف را با شعار «رضایت مشتری» در شعبه‌های بین‌المللی خود در سراسر جهان، به فروش می‌رساند. خانه دیجیتال اروس انواع محصولات دیجیتال اعم از گوشی موبایل و لیست بی‌شماری از محصولات الکترونیکی را توسط پرسنل چندزبانه و ماهر خود به مشتریان عرضه می‌کنند. اگر به دبی سفر کردید و قصد خرید یک گوشی موبایل را داشتید، این فروشگاه با امکانات، خدمات و طرح‌های جذاب خود، تجربه‌ای دلپذیر را برایتان فراهم می‌کند.

ناگفته نماند که برخی خیابان‌های شهر دبی دارای مراکز بسیاری برای خرید موبایل هستند که با قدم‌زدن و بررسی آن فروشگاه‌ها، می‌توانید موبایل مناسب خود با هر قیمت و برند و کیفیتی را پیدا کنید: میدان جمال عبدالناصر، بازار مرشد و چهارراه نایف مکان‌هایی هستند که می‌توانید مراکز معتبر موبایل‌فروشی را در آن پیدا کنید.

مرکز خرید موبایل در دبی

بهترین مرکز خرید ساعت دبی

شهر دبی با موقعیت تجاری بی‌نظیر خود، محلی مناسب برای رقابت بین برندهای لوکس ساعت است. ساعت‌های معروف و گران‌قیمتی مانند رولکس و فرانک مولر را می‌توانید در دبی‌مال یا مال امارات پیدا کنید.

ساعت‌های برندهای لوکس مخصوص در دبی شامل PATEK یا BREITLING نیز در دبی مال، مال امارات و سایر مراکز خرید معتبر دبی موجود می‌باشد؛ اما سه فروشگاه برتر دبی برای خرید ساعت‌های برند معتبر شامل فروشگاه Momentum، خانه ساعت (The Watch House) و خانه زمان (Time House) است. با مراجعه به این سه مرکز خرید دبی می‌توانید بهترین برند ساعت مدنظرتان را تهیه کنید و با بیشترین سطح اطمینان از اصالت و گارانتی،‌ از اکسسوری جذاب و جدیدتان استفاده کنید.

مرکز خرید اوت‌لت در دبی

اوت‌لت به فروشگاه‌های همواره تخفیفی می‌گویند که برندهای مشهور دنیا را با قیمت‌هایی ارزان به فروش می‌رساند. ‌آنچه که این اجناس را ارزان می‌کند این است که در کشورهای مبدأ از مد روز خارج شده‌اند و یا از رنگ‌بندی و سایز‌بندی مناسب برای فروشگاه اصل برند، برخوردار نبودند؛ بنابراین معمولاً محصولی مناسب برای خریداران اجناس ارزان، اما باکیفیت در دبی به شمار می‌رود.

مرکز خرید اوت‌لت مال دبی، اولین مرکز خرید اوت‌لت در خاورمیانه است که بهترین برندهای سراسر دنیا را جمع‌آوری کرده است. اگر در دبی به‌دنبال قیمت‌های باورنکردنی با کیفیتی شگفت‌انگیز می‌گردید، اوت‌لت‌ مال مخصوص شماست!

انواع لباس، کیف و کفش، اکسسوری، عطر و ادکلن، تجهیزات دیجیتال و… در اوت‌لت مال دبی منتظر شماست. همچنین اوت‌لت ویلیج دبی از زیباترین و پرتخفیف‌ترین مراکز خرید دبی است که با معماری بی‌نظیر ایتالیایی خود، چشمان گردشگران را حین خریدی باکیفیت و ارزان، نوازش می‌دهد.

مرکز خرید اکسپلورر در دبی

آیا در سفر خود به زیباترین شهر امارات، به‌دنبال یک مرکز خرید کامپیوتر می‌گردید؟ مرکز خرید اکسپلورر دبی یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید کامپیوتر و لوازم جانبی آن و بهترین مرکز خرید دبی در این شهر است. این فروشگاه در منطقه دیره (قسمت شرقی دبی) قرار دارد و برای متخصصین و علاقه‌مندان به صنعت کامپیوتر، یکی از جذاب‌ترین مکان‌های دبی قلمداد می‌شود.

سخن پایانی

با خواندن این مطلب، به راهنمای کامل انواع مرکز خرید و بهترین مرکز خرید دبی و ویژگی‌ها و امکانات آن دسترسی پیدا کردید. حال با ورود به شهر خیره‌کننده و تجملی دبی، می‌توانید با آگاهی از قدم‌زدن و خرید‌کردن در مجتمع‌های تجاری شگفت‌انگیز این شهر، لذت ببرید.

 

افزودن دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *