بهترین هتل های دبی با قیمت مناسب

آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۴۰۲

دبی دارای مراکز خرید شگفت انگیز، سواحل شنی زیبا و فرهنگ جالبی است که آن را به مقصدی محبوب برای توریست‌هایی از سرتاسر دنیا تبدیل کرده است. بااین‌حال مانند هر نوع مسافرت خارج از کشور دیگری، سفر به دبی هم می‌تواند هزینه‌های زیادی را بر روی دوش شما بیندازد؛ اما با یک تفاوت بزرگ؛ اگر از قبل، شرایط و ملزومات مسافرت به این شهر را بلد نباشید، یک بار سفر به دبی می‌تواند گران‌قیمت‌ترین مسافرت در طول عمر شما شود.

مثلاً فقط یک شب در برج العرب دبی بمانید تا به‌راحتی تمام بودجۀ تعطیلات خود را در همان شب به باد دهید؛ اما حتما لازم نیست اینطور باشد، به‌خصوص اگر مسافرت خود را برای دوره‌هایی که کمترین توریست به این شهر می‌روند برنامه‌ریزی کنید.

ضمناً به‌غیر از تمامی چیزهای لوکس و گران‌قیمتی که در رسانه‌ها می‌بینیم، هتل‌های مقرون‌به‌صرفه زیادی در دبی وجود دارند که بسیاری از افراد با آن‌ها آشنا نیستند. اکنون بیایید با برترین هتل های دبی با قیمتی مناسب آشنا شویم.

هتل ملکه الیزابت 2

Queen Elizabeth 2 به یک دلیل عمده از بهترین هتل های دبی با قیمت مناسب است. در واقع، اولین و تنها هتل شناور دبی، کشتی اقیانوس‌پیمای بریتانیایی ملکه الیزابت 2 است که اکنون به‌طور دائم در بندر راشد لنگر انداخته است و به‌عنوان هتل در حال خدمت‌رسانی به مسافران است.

با ورود به این کشتی، از تمام مزایای یک کشتی کروز، با تفریحات شبانه، غذاخوری و سرگرمی، به‌علاوه یک نمایشگاه بزرگ که تاریخ کشتی را بازگو می‌کند، بهره‌مند می‌شوید. چای عصرگاهی در فضای بازی که کاناپه‌های آفتابگیر دارد، به‌همراه ساندویچ انگشتی، کیک و البته بیسکویت، یک بعدازظهر دلپذیر را برای شما در این هتل‌کشتی رقم می‌زند.

هتل ملکه الیزابت 2

هتل ال سیف هریتیج دبی

Al Seef Heritage یکی از سنتی‌ترین هتل های دبی است که با هزینۀ خوبی از مسافرانش پذیرایی می‌کند. این هتل درست در قلب شهر قدیمی دبی در یک ساختمان سنتی در کنار سفارت بریتانیا در ساحل کریک (Creek) قرار دارد.

شما می‌توانید به استخر هتل، اسپا، مرکز تناسب اندام، حمل‌ونقل رایگان به مکان‌های خاص، زمین بازی قدیمی، دربان و رستوران Saba’a که غذاهای سنتی خاورمیانه و اماراتی را سرو می‌کند دسترسی داشته باشید.

اتاقی با منظره‌ای از Creek را امتحان کنید. می‌توانید در بالکن خود یک اسپرسو بنوشید و از مناظر بازارهای طلا در آن‌سوی آب که با تاکسی آبی قابل دسترسی هستند لذت ببرید.

هتل ال سیف هریتیج دبی

روو سیتی واک، الوصل

شاید شنیده باشید که هتل های دبی با ویو برج خلیفه معمولاً بسیار گران‌قیمت هستند؛ اما یکی از این هتل‌ها اتفاقاً یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین هتل‌های شهر است که برای دسترسی آسان به مرکز شهر هم انتخاب فوق‌العاده خوبی است.

هتل‌های با نام تجاری Rove در امارات متحده عربی، خدمات مهمان‌نوازی بومی، جذابیت، لوکیشن‌های خوب برای عکاسی و مقرون‌به‌صرفه‌بودن را با هم ترکیب می‌کنند. Rove City Walk جایی در بین مرکز شهر و ساحل است و توسط رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و کوکاکولا آرنا، که به‌طور منظم میزبان گروه‌های موسیقی مشهور جهان است، احاطه شده است.

این هتل دارای تم موسیقی است و دی‌جی‌ها و نوازندگان محلی در لابی آن اجرا می‌کنند. موقعیت مکانی خوب یکی دیگر از مزیت‌های بزرگ اینجا است؛ زیرا دبی‌مال و برج خلیفه تنها پنج دقیقه با تاکسی فاصله دارند و همچنین می‌توانید از این هتل، پیاده به ایستگاه متروی دبی بروید.

بعدازظهر هم به استخر روی پشت بام بروید و بلندترین ساختمان جهان یعنی برج خلیفه را خواهید دید که در پشت صفی از آسمان‌خراش‌های بزرگ ظاهر می‌شود. البته این هتل اسپا ندارد؛ اما قیمت اتاق‌های آن از شبی فقط 70 دلار شروع می‌شود؛ بنابراین واقع از ارزان ترین هتل های دبی است.

روو سیتی واک، الوصل

خانه زبیل، جمیرا

اگر به‌دنبال بهترین هتل های دبی با یک فضای اجتماعی فوق‌العاده هستید، Zabeel House را امتحان کنید. این واقعیت که برند لوکس Jumeirah دارای یک هتل ارزان‌قیمت در دبی است کمی مشکوک به نظر می‌رسد؛ اما این رازی است که ارزش دانستن دارد و Zabeel House by Jumeirah یکی از شیک‌ترین گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه در شهر است.

این هتل که در the Greens و در کنار جادۀ شیخ زاید واقع شده است، تنها ده دقیقه با تاکسی از ساحل، بارها و رستوران‌های دبی مارینا فاصله دارد. خارج از لابی، Social Company یک نقطه پرهیاهو با حال‌وهوای اجتماعی است که در طول روز مملو از ترکیبی از ساکنان محلی و بازدیدکنندگان (به‌همراه حیوانات خانگی آن‌ها و …) است.

رستوران و بار Lah Lah مکان خوبی برای گذراندن غروب آفتاب و خوردن لقمه‌های آسیایی در تراس است. این هتل دارای اسپای ارگانیک Native Club و یک استخر شنا در فضای باز با اندازه‌ای بزرگ است. قیمت اتاق‌های این هتل از حدود 150 دلار شروع می‌شود.

خانه زبیل، جمیرا

Hyatt Place

یکی از بهترین هتل های این شهر برای بازارگردی، Hyatt Place است. میدان بانیاس که در دیره در آن‌سوی کریک از ناحیۀ السیف واقع شده است، بخشی پرجنب‌وجوش از دبی است که به‌خاطر بازارها و سوغاتی‌هایش معروف است. جایی که می‌توانید همه چیز را از کندر گرفته تا سمبوسۀ تازۀ سرخ‌شده خریداری کنید.

بازار طلا و ادویه ده دقیقه با پیاده‌روی قابل دستیابی است.برای تماشای رفت‌وآمدهای کریک فقط یک پیاده‌روی کوتاه تا اسکلۀ زیبا فاصله دارید. همچنین یک ایستگاه مترو در مقابل هتل برای ارتباط آسان با بقیۀ شهر وجود دارد.

اتاق‌های Hyatt Place ساده و سبک هستند، و یک استخر کوچک در فضای باز آن وجود دارد که برای یک شیرجۀ سریع عالی است. قیمت اتاق‌های این هتل هم از حدود 100 دلار شروع می‌شوند.

هتل Hyatt Place دبی

Rove La Mer Beach, Jumeirah

اگر دوست دارید خیلی به ساحل نزدیک باشید، Rove La Mer Beach را امتحان کنید. «ساحل» یکی از برترین املاک و مستغلات در دبی است و هتل‌های ساحلی معمولاً در دستۀ ارزان‌قیمت قرار نمی‌گیرند؛ اما Rove قابل اعتماد، این کار را با این هتل ساحلی در La Mer در محله جمیرا انجام می‌دهد.

داخل هتل مملو از تصاویر رنگی، تخته‌های موج‌سواریِ رنگ‌شده و چیزهایی با تم دریایی است. در فضای باز، استخر بسیار بزرگ، ساحل، و فضای زیادی برای جذب نور خورشید وجود دارد. اتاق‌ها ساده و آرامی هستند که از یک طرف ساختمان به منظرۀ افق دبی و از سمت دیگر چشم‌انداز دریا را نظاره می‌کنند.

اگر برای چند شب در این هتل اقامت دارید، خشک‌شویی 24 ساعتۀ آن نیز به کمک شما می‌آید. قیمت؟ بسیار ناچیز، از حدود 80 دلار در روز!

Rove La Mer Beach, Jumeirah

Ibis Styles Dubai Jumeirah, Satwa

یکی از بهترین هتل‌های دبی برای گشت و گذار خیابانی و خوردن غذای ارزان، Ibis Styles است. اگر در اینجا بمانید، یعنی دقیقاً در قلب ساتوا هستید، محله‌ای که در لیست گردش تعطیلات بیشتر مردم در دبی قرار ندارد؛ اما محله‌ای است زیبا که ارزش کاوش را دارد.

زندگی خیابانی این محلۀ فرودست، انرژی متفاوتی با بقیه شهر دارد. غذاهای مقرون‌به‌صرفه و جالب زیادی در اینجا وجود دارد. از راوی مورد علاقۀ پاکستانی‌ها گرفته تا شاورمای کنارخیابانی، شیرینی فروشی‌های هندی و کافه تریاهای فیلیپینی. مغازه‌های نساجی و خیاط‌ها در کنار هم نشسته‌اند و نقاشی‌های دیواری با الهام از میراث عربی بر روی بسیاری از ساختمان‌ها وجود دارد.

موزۀ اتحاد، که تاریخچۀ تأسیس کشور را ترسیم می‌کند، با یک پیاده‌روی کوتاه در دسترستان قرار می‌گیرد و رستوران‌ها و بارهای DIFC و Downtown (مرکز شهر)، تنها 15 دقیقه با تاکسی فاصله دارند.

در مجموع، Satwa محله‌ای سرگرم‌کننده برای گشت‌وگذار است و در عین حال محله‌ای است که توسط بیشتر بازدیدکنندگان نادیده گرفته می‌شود. یک شب اقامت در Ibis Styles Dubai Jumeirah هم علاوه‌بر داشتن اسپا و استخر، فقط 90 تا 100 دلار برای شما هزینه به جا می‌گذارد.

هتل Ibis Styles Dubai Jumeirah, Satwa

هتل کانواس دبی و مجموعۀ هتل Mgallery

در هتل پنج ستارۀ کانواس در بخش تاریخی دبی، با اسپایی به مساحت 1000 مترمربع، اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع، و پاتوق روی پشت‌بام با استخر، برای تماشای منظرۀ دل‌انگیز از افق خلیج فارس باید پول زیادی خرج کنید؛ اما نسبت به امکاناتی که در این اَبَرهتل دریافت خواهید کرد، هزینۀ آن را می‌توان مقرون‌به‌صرفه دانست!

می‌توانید با یک شاتل رایگان به ساحل لامر و دبی مال بروید و برای صرف شام به هتل که توسط سرآشپز مشهور سانجیو کاپور ساخته شده است، بازگردید. اتاق‌ها دارای مبلمان با طراحی ایتالیایی و تخت‌های شاهانه هستند.

Aloft City Center دیره

در این هتل چهار ستاره در سمت دیره در دبی قدیمی، یک سینما روی پشت بام وجود دارد که سقف آن جمع‌شونده است و می‌توانید ستاره‌های معروف سینمای دنیا را در صفحه‌ای بسیار بزرگ تماشا کنید و در صندلی‌های درازکش آن پاپ‌کورن بخورید.

سوئیت‌های هتل با الهام از موضوعات فیلم‌هایی از بالیوود، هالیوود و شخصیت‌های ابرقهرمانی طراحی شده‌اند. در کل، Aloft City Center از آن دسته هتل های دبی است که عاشقان سینما را به خود جذب می‌کند.

استراحتگاه Hatta Damani Lodges

و سرانجام در وادی هاب (Wadi Hub)، در پایۀ منطقه کوه هاتا، Damani Lodges Resort جای گرفته است که دارای سوییت‌های منفرد ساخته شده از کابین‌های کانتینری است که هرکدام از کابین‌ها روی صفحات سنگی شیب‌دار قرار گرفته‌اند. در داخل اتاق‌ها، دوش اختصاصی، تهویۀ مطبوع و تلویزیون وجود دارد. در حالی که تراس‌های مبله فضای نشیمن را گسترش می‌دهند.

کافه، یخچال غذا و زمین بازی بزرگی که فعالیت‌هایی مانند پرتاب تبر، تیراندازی با کمان و زوربینگ را ارائه می‌دهد، با محوطۀ اتاق‌های مجلل و کاملاً مجهز استراحتگاه مشترک است. همچنین استراحتگاه Sedr Trailer در این منطقه وجود دارد که اتاق‌های آن از تریلرهای قدیمی Airstream ساخته شده‌اند.

سخن پایانی
در این مطلب سعی کردیم تا برخی از برترین هتل های دبی که می‌توان با قیمتی مناسب در آن‌ها اقامت کرد را بررسی کنیم. سرتاسر دبی پر از هتل‌های مختلفی است که هرکدام برای جلب توریست یک یا چندین ویژگی خاص را ارائه می‌دهند.

مثلاً یک هتل ممکن است آخرین تکنولوژی روز دنیا را به مشتریانش ارائه کند، در حالی که هتل دیگر تنها با تکیه بر سنت‌های قدیم دبی توریست‌ها را مجذوب می‌کند. به هر حال در کنار بحث هزینه، این سلیقه شما است که در انتخاب بهترین هتل برای اقامت در دبی به کمکتان می‌آید.

منابع:

https://www.oyster.com/dubai/hotels/roundups/best-value-hotels-in-dubai/

https://theculturetrip.com/middle-east/united-arab-emirates/articles/the-best-cheap-hotels-in-dubai

https://www.thetimes.co.uk/travel/destinations/middle-east/uae/dubai/best-affordable-hotels-in-dubai

افزودن دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *