۱۰ کشور برتر جهان در گردشگری کدامند؟

آخرین بروزرسانی : جولای 2024

به نظر شما کدام کشورها در لیست بهترین کشورها برای گردشگری در دنیا قرار دارند؟ کدام کشورها هر ساله گردشگران بیشتری را به سمت خود جذب می‌کنند؟ چه عواملی در رتبه‌بندی کشورها دخیل هستند؟

آیا این کشورهای برتر جهان از لحاظ تعداد گردشگر و توریست، آثار باستانی و هنری بیشتری نسبت به سایر کشورها دارند‌؟ یا از لحاظ آب و هوا و طبیعت بهترین هستند؟ در این مطلب به تمامی سوالات شما پاسخ داده شده و توریستی‌ترین کشورها در جهان و بهترین کشورها برای سفر در بهار به شما معرفی خواهد شد.

کدام کشورها در لیست بهترین کشورهای گردشگری قرار دارند؟

سازمان گردشگری جهان بر اساس مستندات موجود و داده‌های دقیق، لیستی از ۱۰ کشور برتر جهان را از لحاظ توریستی بودن در اختیار عموم قرار داده است. کشورهای زیادی در اقیانوسیه و آسیا در تلاشند تا در این صنعت سودآور گردشگری، رتبه‌های بسیار خوبی کسب کنند.

با تهیه ویزای توریستی شینگن می توانید از پربازدیدترین و برترین نقاط دنیا دیدن کرده و سفر خوبی داشته باشید. در ادامه به معرفی بهترین کشورها برای گردشگری خواهیم پرداخت:

1.‌ فرانسه بهترین کشور برای گردشگری

یکی از برترین کشورهای جهان با میانگین بازدید ۸۹ میلیون نفر در سال که لقب بهترین کشور برای گردشگری را به خود اختصاص داده، کشور توریستی و زیبای فرانسه است. هم اکنون کشور فرانسه از لحاظ گردشگری رتبه اول را به طور کامل حفظ کرده و نسبت به رقیبش کشور اسپانیا، جایگاه بالاتری دارد. در کشور فرانسه، برج ایفل ساخته شده توسط معمار معروف یعنی گوستاو ایفل یک نماد معروف محسوب می شود.

فرانسه بهترین کشور برای گردشگری

بهترین کشور برای گردشگری، فرانسه بوده که هم  زیرا مکان های شناخته شده و معروفی همچون برج ایفل و پایتخت زیبای پاریس را برای گردشگران و ‌توریست‌ها دارد. پایتخت خیره کننده و زیبای پاریس موجب شده فرانسه محبوب‌ترین کشور برای گردشگری باشد.

یکی از زیباترین کشورهای دنیا از تمامی جهات، فرانسه است.‌ پاریس پایتخت مشهور و جذاب کشور فرانسه در توریستی بودن این کشور تاثیر بسیار زیادی دارد، علاوه بر آن آب و هوای بی‌نظیر و سواحل جنوبی کشور فرانسه هر ساله گردشگران و مسافران زیادی  از طریق اخذ ویزای توریستی فرانسه جذب این کشور می شود. فرانسه یکی از بهترین کشورها برای سفر در بهار محسوب می‌شود. در زمان انتخاب بهترین کشور برای گردشگری، می‌توانید فرانسه را در اولویت قرار دهید.

عوامل زیادی از جمله:

  • فرهنگ
  • فستیوال‌های دیدنی
  • طبیعت زیبا
  • آثار باستانی فاخر

موجب می‌شوند یک کشور گردشگران زیادی را به سوی خود جذب کند؛ اما کشور فرانسه تمامی این‌ها را یک جا دارد.‌ در کشور منحصر به فرد و برتر جهان یعنی فرانسه آثار تاریخی و فرهنگی بسیار زیادی همچون کاخ ورسای، پربازدیدترین موزه دنیا، کلیسای نوتردام و خارق‌العاده‌ترین و منحصر به فردترین بناهای ساخت دست بشر برای تماشای گردشگران موجود است.

پیشنهاد مطالعه : بهترین مراکز خرید پاریس

2. اسپانیا برترین کشور جذب کننده توریست

دومین کشور برتر دنیا از لحاظ تعداد گردشگر در طی سال، اسپانیا است که هر ساله به عنوان بهترین کشور برای گردشگری، مسافران و توریست‌های زیادی را با داشتن ویزای توریستی اسپانیا به سمت خود جذب می‌کند.

به طور سالانه ۸۳ میلیون گردشگر از کشور اسپانیا بازدید می‌کنند سواحل آفتابی مدیترانه‌ای، شهرهای زیبا، ۴۷ اثر دیدنی و تاریخی ثبت شده در سازمان یونسکو، همگی سبب شده‌اند اسپانیا از غنی‌ترین و پرجاذبه‌ترین کشورها در دنیا باشد. اسپانیا با مکان‌های تفریحی و آب و هوای مطلوب یکی از بهترین کشورها برای سفر در بهار است.

کم تر بودن هزینه‌ها، تابش همیشگی آفتاب، دارا بودن بهترین سواحل اروپا، شهرهای دیدنی بسیار، غول های فرهنگی فراوان و سازه‌های قدیمی مربوط به دوران مورها همگی سبب شده‌اند اسپانیا بهترین کشور برای گردشگری باشد.

مسافران و گردشگران هر ساله برای دیدن مراسم‌های محلی، شرکت در جشن‌ها، حضور در رویدادهای بین‌المللی موسیقی و فستیوال‌های دوست داشتنی به اسپانیا سفر کرده و بسیار لذت می‌برند. به جرات می‌توان گفت این مکان بهترین کشور برای گردشگری بوده و گردشگران زیادی را حیرت زده کرده است.

در زمان انتخاب بهترین کشور برای گردشگری، می‌توانید بعد از فرانسه به کشور زیبای اسپانیا نیز فکر کنید.‌کشور اسپانیا در طبخ بهترین نوع غذاهای متنوع، جزو بهترین‌ها محسوب می‌شود، زیرا تعداد زیادی از رستوران‌های ستاره دار را به خود اختصاص داده است.

در شهرهای والنسیا، مادرید، سویا و بارسلون اسپانیا بهترین غذاهای اصیل و بسیار لذیذ مدیترانه‌ای طبخ می‌شوند. تنوع مزه و غذاهای گوناگون برای تمامی سلیقه‌ها، موجب برتر شدن این کشور نسبت به رقیب خود یعنی فرانسه می‌شود. این کشور نیز همانند فرانسه، بهترین کشور برای گردشگری محسوب می‌گردد.

معمولاً توریست‌ها و گردشگران جذب شهر مشهور و زیبای بارسلون در کشور اسپانیا شده و از ساختمان‌ها و معماری‌های چشم نواز و خیره کننده آن بازدید می‌کنند. این کشور اروپایی در جهان بهترین تفریحات ایده‌آل را برای گردشگران فراهم کرده است. کوهستانی‌ترین و زیباترین کشور اروپایی، اسپانیا بوده و لوکس ترین پیست‌های اسکی را برای ورزش‌های زمستانی دارد.

3. ایالات متحده آمریکا، زیباترین کشور گردشگری دنیا

اگر بخواهیم کشور دیگری را به عنوان بهترین کشور برای گردشگری معرفی کنیم نباید ایالات متحده آمریکا را از قلم بیندازیم! هر ساله ۷۹ میلیون توریست و گردشگر با داشتن ویزای توریستی آمریکا به سومین کشور برتر جهان سفر می‌کنند. هر کدام از ایالات این سرزمین بزرگ و پهناور، همانند یک کشور بوده و دارای زیبایی‌های منحصر به فرد و آب و هوای بسیار خوبی هستند.

ایالات متحده آمریکا، زیباترین کشور گردشگری دنیا

آمریکا در مقایسه با سایر کشورهای دیگر در دنیا، از لحاظ فرهنگی، جغرافیایی و جاذبه های طبیعی بسیار متنوع است.‌ وسعت بسیار زیاد این کشور سبب شده که بهترین مقصد برای گردشگری و کسب درآمد محسوب شود.از پربازدیدترین ایالات آمریکا می‌توان ایالات کالیفرنیا را نام برد که توریستی‌ترین ایالت آن می‌باشد. در آمریکا شهرهایی مثل:

  • لاس‌وگاس
  • نیویورک
  • فیلادلفیا
  • لس آنجلس
  • ارلاندو
  • آناهایم
  • واشنگتن و شیکاگو

از پربازدیدترین و پرطرفدارترین شهرهای آن محسوب می‌شوند. بسیاری از افراد آمریکا را بهترین کشور برای گردشگری و تفریحات تابستانی می‌شناسند. مساحت کشور آمریکا تقریباً به ۱۰ میلیون کیلومتر مربع می‌رسد. این قاره وسیع جاذبه‌های دیدنی فراوان برای سفر دارد که در یک برنامه کوتاه نمی‌توان از تمامی آنها بازدید کرد. صنعت گردشگری در قاره آمریکا به خاطر جنگل‌های زیبا، پارک حیرت انگیز یوسمیتی، دره های گرند کنیون و دامنه های کوهستان راکی رونق پیدا کرده است.

جاذبه‌های تاریخی قاره آمریکا برای گردشگران شامل:

  • سنگفرش قرمز رنگ چند کیلومتری
  • کوه معروف راشمور
  • مسیر آزادی در شهر زیبای بوستون
  • مجسمه آزادی
  • بناهای قدیمی
  • بنای یاد بود لینکن

جزیره و زندان آلکاتراز است. این آثار و بناهای تاریخی در آمریکا پرچم این کشور را بالا برده و توجه تمامی گردشگران و توریست‌های کنجکاو را به خود جلب می‌کند. آمریکا نیز از بهترین کشورها برای سفر در بهار به شمار رفته و مناطق توریستی و گردشگری فوق العاده ای به همراه دارد.‌

پیشنهاد مطالعه : جاذبه های توریستی آمریکا

4. کشور زیبا و برتر چین با گردشگران فراوان

چهارمین کشور برتر دنیا از لحاظ تعداد گردشگر، چین است که هر ساله ۶۳ میلیون مسافر با گرفتن ویزای چین از آن بازدید می‌کنند. غذاهای رنگارنگ، ۵۵ اثر ثبت شده دیدنی در سازمان یونسکو، مناظر چشم نواز، شهرهای کهن و قدیمی چین سبب جذب گردشگران می‌شوند.بازدید از پانداها، غذاهای متنوع، فرهنگ غنی و بناهای باستانی باعث شده‌اند که چین بهترین کشور برای گردشگری و مقصد بسیاری از توریست ها باشد.‌

عکاسان آماتور و حرفه‌ای به دریاچه‌های وست لیک و چینگ‌های در چین رفته تا از مناظر آرامبخش و زیبای آن، تصاویری به یاد ماندنی ثبت کنند. قدمت ۵۰۰۰ ساله کشور چین آن را از لحاظ فرهنگی و تاریخی بسیار جذاب و غنی ساخته، به همین خاطر کشوری توریست پسند به شمار می‌رود.

چین بهترین کشور برای گردشگری بوده، زیرا آثار و مکان های تاریخی فراوانی برای تماشای گردشگران و توریست‌ها دارد.‌در چین دیدن جاذبه‌هایی مثل معبد بهشت، دیوار چین، سربازان خشتی، غارهای موگائو، تاراکوتا و ارتش زیرزمینی شما را به حیرت خواهد آورد.

شهرهای باستانی چین شامل:

  • ژوژانگ
  • دالی
  • لی جیانگ
  • پینگ یائو
  • و شهر آبی

آن که در کنار رود ساخته شده است، بسیار باستانی و دیدنی هستند. چین به لحاظ معابد تاریخی و مکان های فوق العاده دیدنی، بهترین کشور برای گردشگری است.

پیشنهاد مطالعه : سفر به چین با بودجه محدود| راهنمای سفر اقتصادی به چین

5. ایتالیا بهترین کشور برای گردشگری جهان

پنجمین کشور زیبای دنیا که عنوان بهترین کشور برای گردشگری را به خود اختصاص داده ایتالیا است؛ که سالیانه ۶۲ میلیون بازدید کننده و گردشگر با داشتن ویزای توریستی ایتالیا را به سوی خود جذب می‌کند. کشور ایتالیا مناظر خاطره انگیز رویایی فراوانی مثل جاده‌های روستایی و آثار باستانی برای گردشگران دارد. بیشترین آثار ثبت شده آن در یونسکو مربوط به شهرهای میلان، ونیز، رم و ناپل ایتالیا می باشد. بهترین کشور برای گردشگری، ایتالیا بوده زیرا طبیعتی منحصر به فرد و خیره کننده دارد.

شگفتی‌های معماری زیادی همچون:

  • برج کج پیزا
  • ساختمان‌های عصر باستان
  • بناهای کولسئوم
  • پانتئون سبب شده‌اند ایتالیا بهترین کشور برای گردشگری و مقصدی محبوب برای مهاجران باشد.

عناصر دیدنی و توریستی در کشور ایتالیا شامل کوهستان‌های چشم نواز، غذاهای خوشمزه مدیترانه‌ای، آثار باستانی کهن، دریاچه‌های بی‌شمار‌ و سواحل آرام است. شهر رم پایتخت زیبا و جذاب کشور ایتالیا محسوب شده که به دلیل قدمت ۲۷۰۰ ساله یک موزه تاریخی و جاذبه گردشگری به شمار می‌رود.

ایتالیا بهترین کشور برای گردشگری جهان

تمام مکان‌ها و آثار قدیمی و کهن کشور ایتالیا در شهرهایی مثل:

  • لئورنو
  • سیسیل
  • کالیاری
  • تورین
  • سیینا
  • پالرمو
  • فلورانسو
  • و ژنوا به خوبی قابل مشاهده است.

خوردن غذاهای خاص و معروف ایتالیا مثل پیتزا، پاستا و اسپاگتی آن یک لذت منحصر به فرد را برای گردشگران رقم می‌زند. زیرا این کشور بهترین خوراکی‌های معروف دنیا و مدیترانه ای را در خود جای داده است.

یکی از روستاهای ایتالیا که جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد، روستای توسکانی است. در این روستا زمین‌های کشاورزی زیبا و تپه‌های سرسبز به چشم می‌خورد که خاطرات بسیار خوبی را برای گردشگران ایجاد خواهد کرد.‌

پیشنهاد مطالعه : راهنمای کامل سفر به ایتالیا

6. ترکیه بهترین کشور گردشگری منتخب مهاجران

اهالی اروپا و خاورمیانه معمولاً هر ساله از ششمین کشور برتر جهان یعنی ترکیه بازدید می‌کنند، زیرا به صرفه‌ترین کشور برای گذراندن تفریحات و تعطیلات تابستانی به شمار می‌آید. کشور ترکیه هر ساله ۵۲ میلیون نفر بازدید کننده و گردشگر دارد.

در واقع کوهستان‌های زیبا، روستاهای نقلی، چشمه‌های طبیعی، آب‌های زلال، سواحل زیبا و امپراطوری‌های باستان آن را به یک کشور توریستی در دنیا تبدیل کرده است.مردم مهمان نواز ترکیه، موزه های فراوان، معماری های برجسته، آثار باستانی و شگفتی های بی نظیر باعث شده ایرانیان و سایر مهاجران خارجی ترکیه را بهترین کشور برای گردشگری بدانند.

کشور ترکیه پادشاهی سلسله‌های گوناگونی از جمله حکمرانان بیزانس، عثمانیان و سلجوقیان را دیده و در روزگاران کهن رومی‌ها، هخامنشی‌ها، یونانی‌ها و ساسانی‌ها نیز بوده است. برای تفریحات ساحلی، کشور ترکیه یک مقصد ایده آل است. زیرا به سبب مرزهای آبی سواحل زیبا و پررونقی دارد.‌سواحل ازمیر، آنتالیا و فتحیه در ترکیه گردشگران زیادی را هر ساله به سمت خود جذب می‌کند.‌

در کشور ترکیه می‌توانید با کشتی سواری در رودخانه، بازدید از شهر زیبای استانبول، بالن سواری در کاپادوکیه و دیگر تفریحات مرسوم آن لذت ببرید. ترکیه از بهترین کشورها برای سفر در بهار و تابستان است.

7. مکزیک نگین کشور های گردشگری جهان

مکزیک یک سرزمین باستانی و مشهور در جهان بوده که هر ساله ۵۰ میلیون مسافر و گردشگر جذب می کند. می توانید در پاتوق‌های لوکس و مکان‌های زیبای مکزیک شامل کانکون و باخا کالیفرنیا لحظات خاطره انگیزی را سپری کنید. کشور مکزیک به دلیل داشتن مرزهای طویل و عریض آبی، زیباترین سواحل جهان را برای تفریحات گردشگران داشته و می‌توانند در طول سفر خود از تمام قسمت های این کشور توریستی زیبا بازدید کنند.

مکزیک نگین کشور های گردشگری جهان

از دو تمدن بسیار قدیمی ازتک ها و مایاها در مکزیک آثار تاریخی و سازه‌های باشکوه و عجیب زیبایی به یادگار باقی مانده است. در زمان سفر به مکزیک می‌توانید از شهر بندری ال تاخین، شهر آکسمال، بزرگترین هرم زمین یعنی چولولا و جنگل های سبز آن دیدن کنید. در این کشور می‌توانید از نزدیک ساکنان باستانی و منطقه حفاظت شده سن ایگناسیو که محل زندگی نهنگ های عظیم الجثه بوده را مشاهده کنید.

سازه‌های منحصر به فرد و مناظر شگفت‌انگیز در مکزیک سبب شده که بهترین کشور برای گردشگری و گذراندن اوقات فراغت باشد. این کشور اسپانیایی زبان به دلیل میراث فرهنگی غنی، سواحل بکر و زیبا، غذاهای خوشمزه، موسیقی‌های خاص و فستیوال‌ها بهترین کشور برای گردشگری به شمار می‌رود.

8. آلمان، بهترین کشور گردشگری توسعه یافته دنیا

هشتمین کشور برتر دنیا یعنی آلمان، که در فهرست بهترین کشورها برای گردگشگری قرار دارند، یکی از پرجمعیت‌ترین کشورها در قاره اروپا محسوب می‌شود. کشور آلمان یکی از قوی‌ترین اقتصادهای دنیا را به همراه داشته و جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی آن برای دیدن فوق العاده هستند. هر ساله افراد زیادی از جشنواره فیلم برلین و جشنواره Oktoberfest آن که جزو رویداد‌های مهم آلمان بوده، دیدن می‌کنند.

بیشتر گردشگران جذب جشنواره نوشیدنی، فستیوال‌های رنگارنگ و بازارهای کریسمس زیبای آلمان می‌شوند که برای دریافت ویزا نیاز به گرفتن وقت سفارت آلمان توریستی در بازه زمانی مشخصی هستند که مشاوران ما برای دریافت نزدیکترین بازه همراه مسافران می باشند.

توریست‌ها در کشور آلمان با بازدید از دره راین، شهر قدیمی مونیخ، باغ جانورشناسی لایپزیگ، کلیسای جامع کلن، قلعه نویشوانشتاین، ساختمان رایشتاگ و شرکت در تور دوچرخه سواری هیجان انگیز دیوار برلین یا جشنواره اکتبر دیوانه لذت می‌برند.‌ بهترین کشور برای گردشگری، آلمان بوده زیرا هرساله برگزار کننده فستیوال‌های جذاب و رویدادهای مهم است.

آلمان از این جهت بهترین کشور برای گردشگری بوده که مدرن ترین سیستم حمل و نقل را دارا است. گردشگران در این کشور می‌توانند با زبان انگلیسی بسیار راحت ارتباط برقرار کرده و بسیار راحت به نقاط مختلف آن سفر کنند.

9. کشور تایلند برترین کشور گردشگری باستانی جهان

تایلند یکی از مهم‌ترین گزینه‌های سفربرای علاقمندان به گردشگری محسوب می‌شود.سازه‌های حیرت آور، مناظر عجیب و غریب، سواحل آرام، غذاهای متنوع و لذیذ، مراسم‌های سنتی، معابد باشکوه و جاذبه‌های باستان شناسی تایلند هر ساله ۳۸ میلیون گردشگر را با داشتن ویزای تایلند به سمت خود جذب می‌کند. دولت تایلند همواره در حفظ گنجینه‌های طبیعی و تمامی اکوسیستم‌های ارزشمند کشور خود کوشیده تا گردشگران از دیدن آنها به وجد آمده و در سواحل سحرآمیز تایلند لحظات خوشی داشته باشند.

زیباترین و جذاب‌ترین سواحل دنیا در کشور تایلند واقع شده که شامل جزیره فان گان، فوکت، فی فی و کرابی است. غذاهای سنتی، غذاهای خیابانی و خوراکی‌های متنوع سرزمین تایلند اگرچه با ذائقه برخی از افراد سازگار نبوده اما جزو جاذبه‌های گردشگری آن محسوب می‌شود.‌ تایلند برای ایرانیان بهترین کشور برای گردشگری به شمار می‌رود.

حیات وحش تایلند، 40 هزار معبد تأسیس شده بودایی، کاخ بزرگ بانکوک، ساحل میمون ها، شهر باستانی آیوتایا، پارک ملی khaho Coi، ساحل لانگ و ریلی سبب جذب گردشگران زیادی شده است. تایلند به این خاطر بهترین کشور برای گردشگری ایرانیان بوده که هزینه‌های آن با تورهای گردشگری بسیار کمتر از سایر کشورها است.

10. کشور انگلستان مهد گردشگران و توریست ها

بریتانیا دهمین کشور برتر دنیا بوده که سالیانه 38 میلیون گردشگر و بازدید کننده دارد. لندن پایتخت جذاب انگلستان در رونق صنعت گردشگری آن تاثیر بسیار زیادی داشته است. در کشور انگلستان می‌توانید از دیدن بناهای قدیمی و مکان‌های تاریخی و باستانی آن بسیار لذت ببرید.

انگلستان نیز از بهترین کشورها برای سفر در بهار و سایر فصول محسوب می‌شود که بسیاری از گردشگران را سالانه با داشتن ویزای توریستی انگلیس به خود جذب می کند. مکان‌های تاریخی و بناهای مشهور بریتانیا شامل:

  • خانه پدری شکسپیر
  • برج آلفرد
  • حمام‌های رومی
  • ابتزبری ابی
  • قلعه آمبرلی
  • خانه آنتونی
  • تندیس های یورک شایر
  • کلیسای جامع و شناخته شده داوود مقدس
  • برج گلاستن بری
  • کاخ هامپتون هستند.

کوهستان مه گرفته اسکاتلند، ارتفاعات زیبا و تپه های ولز در انگلستان جزو طبیعت منحصر به فرد آن هستند. انگلستان نیز بهترین کشور برای گردشگری بوده، زیرا بهترین امکانات و جاذبه های دیدنی را برای جذب توریست از سراسر نقاط جهان دارد.‌

در کشور انگلستان دو سرزمین شناخته شده یعنی بریتون ها و آنگلوساکسون ها هم اکنون گالری و موزه‌های دیدنی هستند که از آثار فرهنگی و تاریخی این کشور غنی شده اند. هر ساله طبیعت بکر و فوق العاده زیبای بریتانیا، گردشگران کنجکاو را به سوی خود جذب می‌کند. در بهترین کشور برای گردشگری، توریست‌ها بهترین لحظات و اوقات فراغت خود را گذرانده و از سفر خویش بسیار راضی خواهند بود.

خط ساحلی حیرت انگیز، دریاچه ها، مناطق روستایی زیبا، جذاب بودن و زیبایی در تمام فصول، سنت‌های عجیب و حیات وحش فوق العاده دیدنی انگلستان موجب شده اند بهترین کشور برای گردشگری و مقصد مهاجران از سراسر دنیا باشد.

سخن آخر
بهترین کشور برای گردشگری، به ده کشور نام برده شده در این لیست خلاصه نمی‌شود. علاوه بر این ده کشور برتر جهان، کشورهایی همچون پرتغال، ژاپن، یونان، مصر و هندوستان نیز جاذبه‌های زیبایی برای تماشا داشته و سالیانه جذب گردشگر زیادی دارند. کشورهای برتر جهان از لحاظ تعداد گردشگر توانسته‌اند در صنعت سودآور گردشگری با هوشیاری و فراهم کردن بهترین امکانات رفاهی و زمینه‌های گردشگری، پیشرفت های زیادی بدست آورند.‌

سرزمین پرجاذبه و فوق العاده کشورمان نیز هر ساله ۹ میلیون گردشگر داشته و از لحاظ تعداد توریست رتبه ۴۶ ام‌ را در جهان به خود اختصاص داده است. امیدواریم در آینده مردمان بیشتری در دنیا از جاذبه‌های طبیعی، شگفتی‌های تاریخی و آثار فرهنگی ایران بازدید نمایند.

با تهیه کردن ویزای توریستی شینگن، می‌توانید از بهترین کشورها در جهان بازدید کرده و سفر خوشی را تجربه نمایید. در زمان سفر باید همواره نکاتی را رعایت کرده و کشور مقصد را از لحاظ توریستی بودن و نوع آب و هوا بررسی کنید.

باید بهترین کشورها را در جهان، برای سفر در فصل بهار و تابستان شناسایی نمایید و بعد اقدام به خرید بلیط کنید. بهترین کشورها برای سفر در بهار، آب و هوایی مطلوب و مناطق تفریحی فراوان دارند.

افزودن دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *